Skip to main content

Ik heb op 8 december geprobeerd thuis een internetaccount te activeren. Ze zijn al gekomen om de installatie te doen maar nog geen internet thuis of nieuws over de betaling. Ik heb de waarde van hoeveel ik moet betalen, maar ik begrijp niet of ze problemen hebben met de automatische incasso omdat er niets op de rekening staat

 

Hoi @Domenico Faranda, welkom op de Community!

Als ik je vraag goed begrijp, is alles thuis geïnstalleerd en zou je online moeten zijn, maar werkt de verbinding nog niet. Klopt dit? Om je zo goed mogelijk te helpen, ben ik je profiel ingegaan; het valt me op dat KPN nu aangeeft dat ze op jou wachten voor het maken van een afspraak. Hebben zij je al geprobeerd te bellen of hebben ze al een SMS gestuurd, toevallig?

We gaan hier samen een oplossing voor vinden, daar ben ik van overtuigd. Indien het nog steeds niet lukt, zal ik achterhalen wat het telefoonnummer is waar momenteel mee contact kan worden gezocht zodat jij alsnog een afspraak kunt inplannen.

Een gezond, gelukkig en geweldig 2021 toegewenst! 


Reageer