Skip to main content

I am not getting home Internet at 2593 Hague since past more than 2-3 hours …. not sure how can I reach t mobile customer support or service team ….. can anyone help me out to contact t mobile service guys ?  I get red signal on the modem … even after several restarts or any options … still I see red signal…. t mobile home internet team… please let me know what’s wrong with Internet?
 

is anyone else facing same no Internet at home? 

[13-07-2022] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met dienst Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie?


Same at 2591 the Hague. No internet since more than 3h


We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie? | T-Mobile Community


Update: after modem restart , internet still not working at 2591 the Hague.


Hi @Dorina_Appel, fortunately the incident has been resolved. Please reboot the modem, converter (only with Fiber) and TV Box: Reset uitvoeren op modem van T-Mobile voor thuis | T-Mobile Community and Reset TV Box | T-Mobile Community.


Reageer