Sinds een aantal maanden hebben we een Nintendo Switch. Bij draadloos online spelen valt regelmatig de verbinding weg. Ik moet dan op de joy-con L+R indrukken en dan werkt het weer. Het lijkt dus alsof in huis de verbinding niet optimaal is?
Ik heb gisteren het kanaal naar 6 aangepast, helaas zonder resultaat. Nu staat hij op 1. Dus afwachten maar. Oo de switch heb ik alle stappen al ondernomen (updaten, kalibreren etc).
@Roos95 Ik heb het nagevraagd aan iemand die ook via TM thuis en internet en een Nintendo Switch gebruikt. Hoeveel apparaten (pc, telefoons, iPad! Zitten er tegelijk op internet terwijl jij speelt.
Volgens andere spelers kan het de kracht van je router liggen. Haar advies was. Vraag eens aan verkopers van de switch of ze advies voor je hebben. BCC of Coolblue schijnen je wel iets van te weten. Ze maken beide gebruik van Twitter, Facebook.
Ik ben benieuwd of het is op te lossen, en hoor het graag van je
Ik heb de Switch uitgeprobeerd bij mijn ouders. Helaas gaf hij toen al heel snel communicatiefout aan. Ben bang dat het in dit geval toch bij de Switch zelf ligt. Heb hem vandaag opgestuurd voor reparatie...
Helaas is hij 2x opgestuurd geweest en heb zelfs een nieuwe Switch gekregen maar het probleem blijft. Ik weet ook niet goed hoe dit opgelost kan wordenâŠ. eerlijk gezegd een beetje radeloosđ
@Lisa Ik heb de UTP kabel zojuist ontvangen. Heb je geen adapter of iets dergelijks nodig om hem aan de Switch te bevestigen? Heb er weinig verstand van hoor, maar vraag me even af hoe het werkt.
Hoi @Roos95, de Switch heeft inderdaad geen directe LAN-poort op de docking of op het apparaat zelf. Daarom kun je het beste zo'n LAN-adapter aansluiten op de USB-poort op de docking, dan heb je toch een directe, bekabelde verbinding.
Sorry dat we hier nog niet over nagedacht hadden, ik dacht dat deze standaard geleverd werd bij de aankoop van een Switch, maar dat was geen al te snuggere aanname! đ
Hi @Roos95, kijk dat is super om te horen! Lekker bezig. Dan wil ik je vooral veel speel-plezier wensen. En weet dat je ook altijd met andere vragen bij ons kunt aankloppen! đ
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.