Skip to main content

Goedemiddag,

Sinds een week maken we gebruik van de nieuwste router en wifi-punten. Zojuist valt mijn gehele internet weg, zowel bedraad als Wifi. Het bolletje/kleurtje op de Zyxel modem brandt rood.

Ik heb de router opnieuw opgestart en meerdere dingen geprobeerd.

Hoe kan ik dit probleem helpen?

Hi @OlafPol91, goed dat je mij aanschiet! Ik zie inderdaad meteen dat de ONT in jouw meterkast geen verbinding maakt en signaal binnenkrijgt. Geen zorgen, want ik heb de technische dienst meteen ingeschakeld. Zij zoeken dit voor je uit en zorgen dat je zo snel mogelijk weer online bent! Hou er rekening mee dat dit een aantal werkdagen gaat duren. Ik zie direct dat je een Ben abonnement hebt. Als je graag Unlimited Data wilt ontvangen, dan kan ik dat voor je regelen. Zo ben je ondertussen toch voorzien en hoef je je geen zorgen te maken over je bundel. Stuur mij in dat geval gerust een privébericht!


@OlafPol91 vraag om omruil naar T-54. T-56 is rommel


Reageer