Hallo,
Ik neem de volgende producten van t-mobile af:
1x internet en tv 100mbit (door klantvoordeel is dit nu 200mbit) ~54 euro
1x een sim only abonnement ~ 17 euro
1 x een sim only abonnement ~ 17 euro
Nu wil ik graag gebruik maken van jullie nieuwe combinatie abonnement, waarbij er gigabit snelheden worden beloofd en unlimited mobiel bellen/data voor slechts 50 euro.
Een simpele rekensom leert dat als ik één van mijn mobiele abonnementen omzet i.c.m. de nieuwe combinatiepropositie, ik voordeliger uit ben, zelfs als ik daar nog los voor ~15 euro tv bij af zou nemen.
En nú komt het… Blijkbaar kunnen jullie mij geen gigabit snelheden leveren. Dit wist ik, de cap lag altijd op 500mbit vanwege het netwerk. Prima. 500mbit is nog altijd een verdubbeling t.o.v. van wat ik nu heb. Maar het netwerk moet dit dus gewoon aankunnen.
Als ik vervolgens bel om mijn abonnementsvorm te wijzigen, krijg ik steevast te horen dat het bij mij niet mogelijk is, omdat er zogenaamd maximaal 100mbit geleverd kan worden. Nogal bijzonder omdat ik momenteel 200mbit afneem.
Dat ik vervolgens aangeef dat ik gigabit snelheid wil afnemen, en daarbij accepteer dat ik dan max 500mbit haal maakt niets uit. Volgens de telefonist kan het niet.
Graag zou ik willen waarom dit niet kan? Kan dit administratief opeens niet meer? Is er zonder mijn weten een andere kabel gelegd vanuit de straat naar mijn meterkast? Ik vind het een bijzondere situatie…
Een eventuele wijziging van abonnementsvorm zou voor mij alleen maar nadelig zijn (ik zou dan zelfs teruggezet worden naar 100mbit!). Deze beperking frustreert mij behoorlijk...
Met vriendelijke groet,
GerWes