Skip to main content
Beantwoord

nieuwe ont ivm geen internet

ArnoS
  • Doet lekker mee
  • 5 reacties

Ik heb vandaag Monteurs van gogas op bezoek gehad ivm geen internet, volgens hun ligt het probleem bij de ONT, die moet vervangen worden.

Loopt dat dan via jullie als provider of gaat dat via gogas-delta-odidi zodat ik weer heel lang kan wachten ?

Beste antwoord door ArnoS

Tommie van Odido schreef:

Hoi ​@ArnoS, welkom op onze Community!

Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik je abonnement direct kunnen vinden. Ik ben meteen het ticket gaan bekijken en de monteur heeft dit inderdaad aan ons teruggekoppeld. Het verzoek om het ONT te vervangen ligt nu bij onze technische dienst. Zij zullen dit verder voor je oppakken. Er wordt dan contact met je opgenomen over de verdere acties. Kan je mij na de tijd nog een terugkoppeling geven of het daarna weer opgelost is? Alvast bedankt.

Gisteren is een andere ONT geplaatst, gelukkig had de monteur er ook 1 bij zich. Want de ONT die door odido opgestuurd is kwam pas na de afspraak met de monteur.

Maar nu werkt alles weer zoals het hoort. 

Bekijk origineel

6 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20635 reacties
  • 24 maart 2025

Hallo ​@ArnoS 

Een nieuwe ONT kan door Odido worden gestuurd. hier is dan wel een monteur bij nodig.

Staan alle privé velden in je community profiel ingevuld?

ArnoS
  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 5 reacties
  • 24 maart 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@ArnoS 

Een nieuwe ONT kan door Odido worden gestuurd. hier is dan wel een monteur bij nodig.

Staan alle privé velden in je community profiel ingevuld?

Ja ,Als het goed is wel

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13605 reacties
  • 25 maart 2025

Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik je abonnement direct kunnen vinden. Ik ben meteen het ticket gaan bekijken en de monteur heeft dit inderdaad aan ons teruggekoppeld. Het verzoek om het ONT te vervangen ligt nu bij onze technische dienst. Zij zullen dit verder voor je oppakken. Er wordt dan contact met je opgenomen over de verdere acties. Kan je mij na de tijd nog een terugkoppeling geven of het daarna weer opgelost is? Alvast bedankt.

ArnoS
  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 5 reacties
  • 27 maart 2025

Nu hopen dat de monteur niet voor niets komt, dat hij wel de ONT bij zich heeft. Want ik verwacht ook een pakje van oiddo morgen en hoop voor jullie dat de ont daar dan niet in zit.

ArnoS
  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 5 reacties
  • Antwoord
  • 29 maart 2025
Tommie van Odido schreef:

Gisteren is een andere ONT geplaatst, gelukkig had de monteur er ook 1 bij zich. Want de ONT die door odido opgestuurd is kwam pas na de afspraak met de monteur.

Maar nu werkt alles weer zoals het hoort. 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@ArnoS, bedankt voor deze update! Ik zie ook je andere topic over de vergoeding. Deze pak ik zo op, want daar heb je zeker recht op!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen