Ik heb vandaag Monteurs van gogas op bezoek gehad ivm geen internet, volgens hun ligt het probleem bij de ONT, die moet vervangen worden.
Loopt dat dan via jullie als provider of gaat dat via gogas-delta-odidi zodat ik weer heel lang kan wachten ?
Ik heb vandaag Monteurs van gogas op bezoek gehad ivm geen internet, volgens hun ligt het probleem bij de ONT, die moet vervangen worden.
Loopt dat dan via jullie als provider of gaat dat via gogas-delta-odidi zodat ik weer heel lang kan wachten ?
Beste antwoord door ArnoS
Hoi
Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik je abonnement direct kunnen vinden. Ik ben meteen het ticket gaan bekijken en de monteur heeft dit inderdaad aan ons teruggekoppeld. Het verzoek om het ONT te vervangen ligt nu bij onze technische dienst. Zij zullen dit verder voor je oppakken. Er wordt dan contact met je opgenomen over de verdere acties. Kan je mij na de tijd nog een terugkoppeling geven of het daarna weer opgelost is? Alvast bedankt.
Gisteren is een andere ONT geplaatst, gelukkig had de monteur er ook 1 bij zich. Want de ONT die door odido opgestuurd is kwam pas na de afspraak met de monteur.
Maar nu werkt alles weer zoals het hoort.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.