Op 27 april werd mijn nieuwe glasvezel verbinding bij T-Mobile opgeleverd. Monteur kwam de boel installeren en alles werkte.
Voor welgeteld 7 dagen.
Sinds afgelopen donderdag, dus nu 5 dagen, is er geen signaal meer, niks, nada. Geen licht op de inkomende glasvezel lijn (heb toevallig zelf een lichtmeter, zit in de datacenter branche). Afgelopen zaterdag kwam er een monteur langs, om hetzelfde (met mijn lichtmeter, meneer had er geen bij zich, want waarom zou je, als je glasvezel komt troubleshooten?) te constateren. Zou via T-Mobile > KPN worden opgepakt.
Zojuist T-Mobile maar even gebeld of er al een update was. Was er nog niet, ligt bij de backoffice.
Aangezien morgen mijn herroepingsrecht verloopt vroeg ik of de 5 van de 13 dagen dat het internet tot op heden niet geleverd is van die termijn kunnen worden afgetrokken. Helaas was dat geen optie, ik kan morgen een update verwachten (wat me overigens afgelopen weekend door T-Mobile voor vandáág beloofd was).
Nou kan ik me best voorstellen dat dit een incident is en niet representatief voor de uptime van T-Mobile thuis maar even ter illustratie als dit morgen nog niet verholpen is is de uptime 50% and dropping, niet iets waar je op zit te wachten/ in deze tijden van thuiswerken.
Ik ben best bereid om nog af te wachten wat de uitkomst van het onderzoek is, maar ik vind het niet ok dat ik ondertussen mijn herroepingsrecht verlies, terwijl de diensten niet (meer) geleverd worden.
Ik hoop op reactie van T-Mobile.