Skip to main content

Nieuwe klant, internet doet het niet. Nu al twijfel

• 3 maart 2025
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Onlangs zijn wij verhuisd naar een nieuw adres.
Wij hebben gekozen om KPN te verlaten omdat KPN een verhuizing niet dezelfde voordelen geeft als nieuwe klanten. 

27 februari is er een monteur van Odido langs geweest om alles in onze nieuwe woning aan te sluiten. Nadat de monteur weg was heeft het internet circa 1 uur gewerkt, daarna niet meer.

Na 3 keer bellen zijn wij nog niets opgeschoten.

er schijnt een storing te zijn, maar niemand weet of vertelt hoelang dit gaat duren.

Wij beginnen nu al spijt te krijgen van onze overstap naar Odido, en betwijfelen of dit dan wel voor ons de beste keuze is geweest. 

Alles is aangesloten op een Zyxel t-56 modem. Hier brand alles groen behalve het internet lampje, het internet lampje brand rood.

Ook het glasvezel kastje knippert rood bij ‘los’

Tot nu toe is dit geen beste start voor ons, en wij hopen dan ook dat er op zeer korte termijn een passende oplossing komt.

Uitgelichte reactie

4 maart 2025

Ik wil je graag nog van harte welkom wensen bij Odido en op onze community! ​@Sjoerdjeee 

Goed dat je ons via deze weg hebt gevonden en een topic start. Ik bied graag allereerst mijn excuses aan voor deze ervaring, dit is niet hoe een oplevering normaal gesproken hoort te gaan. Om dat ik wil dat jij zo snel mogelijk weet waar je aan toe bent, heb ik direct contact opgenomen met mijn collega’s die hierover gaan. 

Zij zullen bij de netwerkbeheerder achterhalen wat er precies aan de hand is en de vervolgstappen zullen zijn. Vervolgens nemen zij ook telefonisch contact met je op om dit te bespreken. 

Misschien val ik in de herhaling, maar ik wil niet dat je in de tussentijd geheel zonder Internet zit. Ik stuur je daarom ook graag een Unlimited vouchercode toe. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt deze meteen. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Op die manier ben je toch online. Laat je mij weten of je de code wil? Dan stuur ik ‘m gelijk.

Heb je nog vragen of kan ik nog ergens bij helpen? Laat het mij weten. Ik sta altijd voor je klaar! 😊

1 reactie

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4146 reacties
  • 4 maart 2025

Ik wil je graag nog van harte welkom wensen bij Odido en op onze community! ​@Sjoerdjeee 

Goed dat je ons via deze weg hebt gevonden en een topic start. Ik bied graag allereerst mijn excuses aan voor deze ervaring, dit is niet hoe een oplevering normaal gesproken hoort te gaan. Om dat ik wil dat jij zo snel mogelijk weet waar je aan toe bent, heb ik direct contact opgenomen met mijn collega’s die hierover gaan. 

Zij zullen bij de netwerkbeheerder achterhalen wat er precies aan de hand is en de vervolgstappen zullen zijn. Vervolgens nemen zij ook telefonisch contact met je op om dit te bespreken. 

Misschien val ik in de herhaling, maar ik wil niet dat je in de tussentijd geheel zonder Internet zit. Ik stuur je daarom ook graag een Unlimited vouchercode toe. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt deze meteen. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Op die manier ben je toch online. Laat je mij weten of je de code wil? Dan stuur ik ‘m gelijk.

Heb je nog vragen of kan ik nog ergens bij helpen? Laat het mij weten. Ik sta altijd voor je klaar! 😊

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen