Skip to main content

Hallo, mijn eerste installatie afspraak was 3 weken geleden. De monteur gaf aan dat de case verkeerd in de werkbon stond en het een ander type aansluiting betrof en de installatie daarom niet kon afronden maar het zou enkel om een administratieve correctie gaan en vanzelf gaan werken. Dit terwijl er helemaal niks tussen het modem en hoofdaansluiting aangesloten zat. Vervolgens heb ik na 1 week wachten weer gebeld met Future Connections en is er gezegd wat een onzin de monteur had het gewoon kunnen aansluiten en is er een nieuwe afspraak ingepland. Na 2 weken is dezelfde monteur langsgeweest en heeft een ONT geplaatst en was de case al gesloten en kon hij de aansluiting niet aanmelden en is weer vertrokken. Maar het zou om een administratieve handeling gaan en internet werkt vanzelf binnen 24u. Ik ben inmiddels 3 weken verder en er word geen contact met mij opgenomen, ik word niet teruggebeld, geen internet. 

Hi @Boerz, heel goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Allereerst: welkom op de T-Mobile voor thuis Community. 

Jeetje, dit is niet de vlekkeloze start die je hoort te hebben - excuses hiervoor. Ik wilde meteen een kijkje nemen achter de schermen om jou hierbij te helpen, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik op een abonnement uit dat niet actief is. Kun je mij in een privébericht (door op mijn naam te klikken) voorzien van jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan help ik je met alle liefde om dit proces te versnellen! ❤️


Reageer