Team,
Ik heb hier een verbinding die superstabiel is en helemaal prima. Enige nadeel 38mb/s.
KPN wil hier geen pairbunding doen. Dus op de ouderwetse draadjes gaat het hier niet beter worden.
Nu geeft T-Mobile Webcare aan via twitteraccount dat glas er voorlopig niet komt. Dame die ik sprak toen ik ging verlengen vertelde me heel enthousiast, ohw ik zie dat u binnenkort glasvezel krijgt. Was dus helemaal blij, maar nu maanden later geeft webcare aan dat het niet komt.
Wel heb ik iemand anders van T-Mobile gesproken over een aansluiting hier iets verder die me heel gedetaileerd meer kon vertellen over de stappen. Bijvoorbeeld dat KPN inderdaad in deze week niks meer doet omdat er glasvezel gaat komen.
Nu komt het: weken later is er nog steeds geen verandering, de tool van jullie geeft nog steeds aan dat het er niet is, dus het is allemaal super geheimzinnig.
Wat ik alleen wel weet, de straten liggen hier open voor stroomkabels, voor riool, voor gasleidingen en binnenkort gaan ze alle straten weer mooi opnieuw leggen (is nu 5-6x tijdelijk weer terug gelegd).
Hoe MOOI zou het dan nu zijn om gelijk die glasvezeltjes er te leggen?
Wat kan ik als gebruiker/ burger in dit dorpje doen om jullie te helpen?
Of moet ik toch maar een “Buiten gebied” 5G modem op mijn dak laten plaatsen?