Skip to main content

Vorige week is mijn aansluiting geactiveerd. Helaas is mijn upload gecapped op 500mbit zoals vele andere hier.

Nu had @Tommie van Odido afgelopen maandag mijn ONT opnieuw geregistreerd maar door omstandigheden (storing in Almere) had ik 3 uur geen internet en het probleem was daarna helaas nog niet verholpen. zie:

Gisterenochtend kwam de monteur van Guidion langs (afspraak stond al) die heeft ook geprobeerd om de ONT opnieuw te registreren door het nummer van de ONT aan te passen. Echter bleek dit ook weer niet te werken, maar ik vermoed dat hij het nummer niet heeft teruggezet naar het origineel want vanochtend klapte mijn internet er plotseling uit en sindsdien heb ik geen verbinding meer en knippert de led van PON op de ONT.

@Tommie van Odido of @Sven-Odido of iemand anders van het technische team de registratie kunnen valideren en zo nodig corrigeren/resetten als dat kan want ik ben offline. 

Update; ik heb helaas nog steeds geen internet. PON lampje blijft knipperen.

Odido servicedesk had dit inmiddels geëscaleerd en een afspraak bij KPN gemaakt en die zijn vanmiddag langs geweest om de lijn te controleren en de patchkast in de centrale. Daar zijn geen storingen gevonden en de conclusie was dat het aan odido lag. 

Hi @ragequit

Ik heb de registratie voor je kunnen oplossen. Zie dat de ONT weer online is. Eventueel moet je nog even je modem opnieuw opstarten. 

Excuses voor de ongemakken! 

Hi @ragequit

Ik heb de registratie voor je kunnen oplossen. Zie dat de ONT weer online is. Eventueel moet je nog even je modem opnieuw opstarten. 

Excuses voor de ongemakken! 

Dankjwel, ik heb weer internet inderdaad!

Echter is mijn snelheid nu gecapped op 94mbit 😅, dit was na het opnieuw opstarten van de modem.

Update, het ziet er naar uit dat alles nu goed is. Ik ga het nog eventjes in de gaten houden de komende dagen. Bedankt voor de hulp!

Reageer