Skip to main content

Geachte, 

 

Ten gevolge van een foutieve update had ik last van haperend/vertragend beeld. 2 weken terug een nieuw modem toegestuurd gekregen, waarvan ik niet weet hoe deze te installeren. Net een mail gehad met het verzoek de oude te retourneren, zo niet hangt me een boete boven het hoofd. Zou het redelijk vinden als jullie een monteur op jullie kosten sturen aangezien het probleem bij jullie lag.

 

Hoop u voldoende te hebben geïnformeerd. 

 

Met Vriendelijke groet, 

 

Paul mulder

Hallo @Paul121 

Heb je glasvezel of DSL?

Welke modem heb je nu ontvangen? Hier op de community zijn er genoeg die je vast kunnen helpen.

De handleiding die erbij zit daar staat ook alles uitgelegd.


Hoi @Paul121,

 

Superfijn dat jouw modem nu omgeruild is, wel minder fijn dat er niet direct een monteur voor aangestuurd is. Sorry voor het ongemak! De monteur komt de 21e langs om alles werkend te installeren. 


Reageer