Skip to main content

nieuw modem

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedemorgen ik wil ook een nieuw modem en een tegemoetkoming.zit al 5 dagen zonder internet en tv.....

Uitgelichte reactie

19 maart 2025

Hoi ​@Zunneke55, heel hartelijk welkom op de Community van Odido! 🙋‍♂️ 

Mijn oprechte excuses voor het niet tijdig oppakken van jouw topic. Jouw topic is tussen wal en schip beland en kwam terecht in een verzamelbak met verwijderde en/of gearchiveerde topics, sorry! 

Is jouw vraag nog relevant en zo ja: heb je al hulp gehad? 

6 reacties

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10757 reacties
  • 19 maart 2025

Hoi ​@Zunneke55, heel hartelijk welkom op de Community van Odido! 🙋‍♂️ 

Mijn oprechte excuses voor het niet tijdig oppakken van jouw topic. Jouw topic is tussen wal en schip beland en kwam terecht in een verzamelbak met verwijderde en/of gearchiveerde topics, sorry! 

Is jouw vraag nog relevant en zo ja: heb je al hulp gehad? 

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10757 reacties
  • 19 maart 2025

Topic was per ongeluk gesloten, zie ik nu. Sorry! 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 19 maart 2025

Hoi jason,ja er is iemand geweest maar het geluid vd tv gaat iedere 5min weg,moet steeds opnieuw opstarten. En de wifi is vaak niet verbonden.is hier een oplossing voor?

Ik ben echt niet blij met odidos glasvezel.

Grt caroline

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 20 maart 2025

Hey ​@Zunneke55, ik wil natuurlijk dat je zonder zorgen tv kunt kijken en kunt genieten van een stabiele wifi verbinding.

Zou je mij iets meer informatie willen geven hierover? Maak je gebruik van extern audio apparatuur? Zo ja, kan je controleren of het geluid ook wegvalt als je dit niet hebt aangesloten? Ik zie dat je met onze app kijkt en geen Mediabox hebt. Kan je het merk, typenummer en bouwjaar van de tv doorgeven? Ook ben ik benieuwd naar het besturingssysteem en de firmware versie van de tv. 

Op welke apparaten ervaar je dat de wifi wegvalt? Ik heb een lijnmeting gedaan en hier ziet de verbinding er netjes uit, ook zie ik geen fouten op je wifinetwerk. Kan je dit nog laten weten? Dan kan ik het voor je onderzoeken, alvast bedankt!

• Auteur
  • 2 reacties
  • 20 maart 2025

Hallo,ik kijk via de chromecast.ik heb nooit een mediabox gekregen.ik heb een lg tv.geen idee welk typenummer.hij is 5 jaar oud.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 21 maart 2025

Kan je het modem eens voorzien van een fabrieks reset door het knopje achterop het modem 30 seconden in te drukken met een tandenstoker ​@Zunneke55? Zou je de app op de Chromecast eens willen verwijderen en opnieuw installeren? Ervaar je daarna nog steeds problemen? 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen