Beste,
Ik gebruik sinds kort het nieuwe @t-mobilethuis.nl mail adres. Nu loop ik tegen het probleem aan, dat ik deze niet kan gebruiken om b.v. een account aan te maken.(zie attachment) Waarschijnlijk komt dit door het streepje in @t-mobilethuis.nl. Hebben jullie hier een oplossing voor?
m.v.g.
Douglas
Bladzijde 1 / 1
Het zou inderdaad goed kunnen dat sommige websites het streepje in de email-extensie niet pakken.
Over het algemeen is het handiger om een emailadres van b.v. gmail, outlook.com of hotmail te gebruiken.
Indien je het provider emailadres gebruikt moet je bij een provider wijziging alle email registraties wijzigen, wat erg bewerkelijk is.
Over het algemeen is het handiger om een emailadres van b.v. gmail, outlook.com of hotmail te gebruiken.
Indien je het provider emailadres gebruikt moet je bij een provider wijziging alle email registraties wijzigen, wat erg bewerkelijk is.
Ja LOL, T-Mobile gaat ineens zijn mail adres wijzigen, nu kan ik deze niet wijzigen bij instanties waar ik het oude gebruikte. Gmail/Hotmail/live e.d. komt niet echt professioneel over.
Bedankt voor het reageren in ieder geval.
Bedankt voor het reageren in ieder geval.
Ik heb een nieuw mailadres aangemaakt maar wordt nog nog steeds gemaild op oude adres. O.a. ook de facturen. Wat nu?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.