Hoi,
Even hier de vragen stellen want ik raak een beetje hulpeloos.
Ik ben een nieuw klant en zou op 1 december van KPN naar T-Mobile zonder downtime gemigreerd worden. Ik heb thuis glasvezel.
Ik heb inmiddels twee keer Guidion en twee keer KPN Network over de vloer gehad maar nog steeds heb ik geen internet. Deze twee bedrijven komen steeds met de zelfde vragen en geven de ander de fout dat het niet werkt. Ik heb de helpdesk meerdere keren gebeld maar daar wordt ik ook niet wijzer van.
In deze tijden van verplicht thuiswerken is het opzetten van een hotspot met je mobiel echt geen pret. Laat staan dat de TV het natuurlijk ook niet doet en dat de kinderen ook zonder netflix of gamen het moeten doen.
Ik krijg van niemand een duidelijk antwoord van wat er mis is (lijkt in de centrale te zijn) of niemand zoekt / denkt pragmatisch mee om dit probleem al dan niet tijdelijk op te lossen.
Is dit normaal? Hebben meerdere mensen hier dit zelfde probleem gehad?
Wat kan ik doen om dit op te lossen?
Het mag duidelijk zijn dat ik behoorlijk spijt heb van mijn keuze.
Thanks,
Olivier.