vandaag aansluiting gekregen van T mobile, ter vervanging van oude Tele2 abonnement. Intrnet werkt prima, wifi ook, maat nog geen telefoon, moest bestaande oude nummer overzetten, zou in een half uur gebeurd zin, maar na bijna 1 dag nog niets!
Staat in je my-tmobile al dat het internet abonnement is opgeleverd? Dat is stap 1. Als dat gebeurd is leert de ervaring dat nummerportering ook wel eens de volgende werkdag gebeurt.
bedankt voor de reactie, het is inmiddels opgelost, abo was vandaag opgeleverd en heb ik internet werkend maar had nog geen telefoon signaal, na uiteindelijk verbinding met de klantenservice is het signaal doorgemeten en afgeregeld .probleem opgelost.
Fijn. Veel plezier met je nieuwe snelle verbinding!
is alleen erg onstabiel! signaal valt af en toe uit. ook nu 3 maal zichzelf gereset, wellicht toch nog aan het afregelen? is alleen niet zo leuk als je aan het chatten bent!
Hi
bedankt, maar het probleem is nog steeds hetzelfde, de bedoeling is dat mijn bestaande nummer zou worden geporteerd, maar er gebeurd maar weinig, ik heb al diverse maal geprobeerd jullie te bereiken maar krijg dan een iritant muziekje met wachttijden van ongeveer een half uur, waardoor mijn bundel van de telefoon al bijna op is aan onzinnige wachttijden. wel zal ik straks een maandrekening van jullie krijgen voor iets wat ik niet kan gebruiken, net zoals mijn maandbundel nu, die al bijna is opgebruikt voordat de maand voorbij is! ik ben nu van de wal in de sloot belandt!
Hi
bedankt, het schijnt nu al te werken, ik weet alleen niet voor hoe lang omdat onverwachts de router wordt gereset, maar niet door mij, het probleem daarna is dat het erg lang duurt voordat alles dan weer werkt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.