Guidion heeft bij mij glasvezel geinstalleerd. De monteur merkte op dat de modem kapot is (modem herstart zichzelf na 1 minuut)) en vertelde dat T-Mobile een nieuwe modem gaat leveren. Dit heeft hij ook op de werkbon gezet echter heb ik hiervan geen bevestiging gehad. Wanneer wordt de vervangende modem bezorgd?
Had demonteer geen vervangende modem bij hem?
meestal heeft de monteur deze apparatuur bijzijn voor het geval dat
Had demonteer geen vervangende modem bij hem?
meestal heeft de monteur deze apparatuur bijzijn voor het geval dat
Dat zou mooi zijn geweest als dat zo zou zijn. Helaas niet in dit geval.
Net gechat met een vriendelijke klantenservice-medewerkster.
“De 2de-lijn is ingelicht om de modem te vesturen en de huidige verwerkingstijd van die afdeling staat op 4 dagen.”
Hi
Welkom bij de Community en thanks voor je bericht! Ik sluit mij bij
Hi
Welkom bij de Community en thanks voor je bericht! Ik sluit mij bij
Hoi Boris, bedankt voor jouw bericht. Zojuist sprak ik de klantenservice en begreep dat er nog niets ingang is gezet. Zou jij de technischedienst kunnen vragen/aanspreken om dit te doen? Het is best vervelend op deze manier. Thuiswerken en vermaakt (streamen van muziek etc.) onmogelijk is.
Hi
Hi
Hoi Boris,
Bedankt voor deze optie. Is het ook een optie dat de modem toegezonden wordt en dat ik de serienummer van de ONT deel via een privebericht? Hierna kan ik zelf de modem installeren. Dit omdat via de afspraakplanner er alleen dinsdagochtend tijd is volgende week en ik dan helaas niet kan. De eerstvolgende mogelijkheid voor mij zou dan pas over 2,5 week zijn.
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.