Skip to main content

Goedemorgen, sinds vanmorgen geen internet via glasvezel in Willemstad NB. De diverse stappen rondom de modem reset doorlopen maar geen succes. Voor zover ik kan zien geen storing bekend. 
 

kunnen jullie nagaan wat er aan de hand is?

 

met vriendelijke groet,

Alex 

In Zevenbergen ook geen glasvezel internet


@Nyazzin Goed dat je hierover aan de bel trekt. Op dit moment is er geen algemeen probleem bekend in Willemstad. Uiteraard neem ik graag een kijkje in jouw verbinding om te zien wat er aan de hand is.

Ik ben meteen het systeem ingedoken om de verbinding te meten. Echter lukt niet.  Wil je mij vertellen (of een foto sturen) welke lampjes er branden op het modem en ONT (kastje in de meterkast)? Graag verneem ik ook welke kleur deze zijn en of ze knipperen of constant branden. Laat je het mij weten? Dan ga ik gelijk verder met mijn onderzoek! 

@LindaRut In Zevenbergen is er wel een algemeen probleem bij ons bekend. Ik adviseer je om dit topic in de gaten te houden, hier plaatsen wij een update, zodra er meer bekend is: Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community.


Dag @Teresa van Odido, zie bijlagen met de foto’s.

op de modem brandt internet rood. Rest is groen

op de ontvanger van de glasvezel is alles groen behalve LOS.

vanmorgen al 2x stappen doorlopen door alles opnieuw aan en uit te zetten incl de benodigde wachttijd (10-30 sec)

 


Dit is dezelfde storing als vermeld;

[31-05-2024/08:58] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in regio Zevenbergen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

Zevenbergen/Moerdijk/Fijnaart  en dus ook Willemstad.


@Nyazzin Ik heb zojuist bericht gekregen dat het toch na verder onderzoek blijkt dat Willemstad ook onder dit probleem in Zevenbergen valt, zoals @Karina1960 ook opmerkt. 

Je mag voor nu het monteursverzoek negeren. Er wordt aan een oplossing gewerkt! 

 

 


Reageer