Skip to main content

Inmiddels al 6 keer contact gehad met T-Mobile in verband met problemen met het nieuwe netwerk. Om de problemen op te lossen moest het netwerk gesplitst worden. Dit is inmiddels gebeurd. Helaas zonder resultaat, want het 2.4 GHz netwerk is niet zichtbaar op 2.4 GHz apparaten (laptop en computer). 

De telefoons in het huishouden ontvangen zowel het 2.4 GHz netwerk als het 5GHz netwerk. Na 6 keer contact met de klantenservice, worden we doorverwezen naar dit forum. Het zou moeten liggen aan de instellingen, welke wij met hulp van dit forum zelf zouden kunnen veranderen. 

De laptop is een TOSHIBA satellite C855-112

Gegevens PC:

Wij hopen dat iemand weet hoe wij de instellingen kunnen veranderen zodat het 2.4 GHz netwerk zichtbaar wordt op de laptop en PC.

Alvast bedankt! 

van Rixtel

Hallo @annavanderlugt 

Wat je kunt proberen :

Ga in je browser naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password dat achter de Zyxel staat.

1. Schakel 5 GHz uit in het overzicht bij de WiFi instellingen.

2. Ga naar het menu, netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, kies WPA2-PSK bij beveiligingsmodus en klik op toepassen.

3. Ga naar het menu, netwerkinstellingen, draadloos, andere, selecteer b/g/n gemengd bij 802.11 modus en klik op toepassen.


Reageer