1. Netflix werkt niet via mijn Samsung Smart tv
2. Netflix werkt ook niet via mijn Nvidia Shield Android tv
3. Als ik met wifi van T-Mobile gekoppeld bent worden de plaatjes niet geladen (zoals de tegels bij Netflix, maar ook de plaatjes van bijvoorbeeld Marktplaats op mijn telefoon, wel bij switch naar 4G van T-Mobile zoals gebruikelijk)
4. Amazon Prime streamingdienst werkt niet
5. Kodi werkt ook niet.
In eerste instantie gekoppeld aan 5G WiFi van T-Mobile. Snelheid is 65-77Mbit. Snel genoeg. Content bij Netflix wordt geladen en bij 24% stopt het en krijg de melding dat de titel momenteel niet afgespeeld kan worden. Na 3 dagen nog steeds dezelfde melding. Op mijn telefoon of laptop werkt het gewoon.
Vervolgens wifi T-Mobile uitgezet en mijn Orbi Netgear RBR50 geplaatst. Verder de satelliet geplaatst in de woonkamer. Zowel tv als Nvidia via ethernet gekoppeld aan Orbi satelliet. Maar ook zonder ethernet kabel geprobeerd (gewoon wifi). Helaas zonder resultaat. Zowel via smarttv als Nvidia Shield werkt Netflix en Amazon Prime niet.
Medewerker T-Mobile kwam met een onzin verhaal in mijn beleving. Reden van deze problemen is omdat ik wifi gebruik en geen bekabeld internet!!!!!. Zij was geen voorstander van wifi. Zij adviseert mij bekabeld aansluiting of power Line via stopcontact proberen.
Iemand ervaring met deze problemen? İk wil na 3 dagen weer weg bij T-Mobile. İk ga officieel een klacht indienen en mijn abonnement direct kosteloos beëindigen. Al deze problemen had ik bij Ziggo totaal niet. Ook bij Ziggo nam ik ALLEEN internet af.
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel