Beantwoord

Netflix fout NW-8-18 en andere problemen

  • 5 February 2023
  • 30 reacties
  • 1286 Bekeken


Toon eerste reactie

30 reacties

Ik heb een nieuwe tv met Android besturingssysteem. Bij Netflix kan ik nu ook niet inloggen en krijg ook deze foutmelding en heb ook een draytek modem

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Aroeleven & @RalphT, ik heb het meteen aangevraagd! Verdere informatie volgt zo snel mogelijk per e-mail. Fijn weekend voor nu! 😊 Groetjes, Ishana

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @RalphT en @Aroeleven, de modems worden omgeruild. Binnen maximaal vier werkdagen ontvangen jullie allebei een pakketje met de Zyxel T50 en een Media Converter. Omdat dit om glasvezelapparatuur gaat, zal de apparatuur door Guidion geïnstalleerd worden. Jullie ontvangen zo een afspraaktool per sms en e-mail zodat jullie een datum kunnen inplannen. Veel plezier! 😄

 

Mod edit toevoeging: de Draytek mag na aansluiting van de nieuwere apparatuur bij een milieustraat worden afgeleverd. Deze hoeft niet meer geretourneerd te worden! 

Ik ondervind dezelfde problemen met Netflix en een Draytek 2132 modem. Graag wil mijn modem omwisselen.

 

gr Christian 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @CatVen, welkom op onze Community! 

Ik wil natuurlijk dat je ongestoord serie's en films kunt bekijken. Het DrayTek modem is daarnaast ook verouderd en hier worden geen nieuwe updates meer voor uitgestuurd. Ik stuur je daarom graag een Zyxel T-50 op! Let er wel op dat er een monteur langs moet komen om het modem en Media Converter te installeren, geen zorgen, dit is zo gepiept. Ik heb alles voor je in gang gezet, je ontvangt zo direct een bericht met de wijzigingen en om een afspraak in te plannen met de monteur. Ook is dit terug te zien in My T-Mobile, hier kun je ook de zending volgen van je pakket. Het modem en Media Converter worden door ons afzonderlijk verstuurd en komen niet samen met de monteur. Het modem en Media Converter dienen dan ook eerst ontvangen te zijn voordat je de afspraak met de monteur inplant.  

Reageer