ik krijg Netflix-fout NW-2-5. Als de foutcode NW-2-5 optreedt, betekent dit meestal dat een netwerkprobleem voorkomt dat je apparaat de Netflix-service bereikt.
Momenteel kan er geen steamingdienst Netflix met een bekabelde 100MB verbinding(UTP) worden opgebouwd tussen het T-mobile modem ”Drytek Vigor 2123F series” via T-Mobile vaste net(KPNnetwerkNL) naar de Netflixservers,
Indien ik vervolgens deze streamingdienst Netflix met een netwerkverbinding (via een hotspot 3,4MB) opbouw via mijn Mobiel (iphone5) met een T-Mobile mobiel abonnement dan wordt probleemloos een verbinding met de netwerkservers van Netflix opgebouwd, en mijn film op de smart TV afgespeeld.
je snapt dat dit ten koste gaat van mijn mobiele data,
Ik heb al diverse malen met Tmobile support gebeld en gevraagd of ze bepaalde instelling die nodig zijn te controle dit lukt zie niet
internetprovider moet ook controleren of je apparaat de volgende
vier adressen kan bereiken. Dit test een aantal verschillende
verbindingsmogelijkheden voor Netflix en of de DNS-server werkt waarmee
je bent verbonden:
* secure.netflix.com
* appboot.netflix.com
* uiboot.netflix.com
* fast.com
is er iemand die ervaring heeft met een oplossing