Skip to main content
Beantwoord

nb2k22 error 58d85bb8


Toon eerste reactie
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

52 reacties

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 26 reacties
  • 22 januari 2022

@Waqqas 

Geen vlan optie zoals bij jou afbeelding.

 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22219 reacties
  • 22 januari 2022

.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 26 reacties
  • 22 januari 2022

@Waqqas

 

Als ik op basis druk kan ik alleen type internetverbinding kiezen.

 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22219 reacties
  • 22 januari 2022

@Moepampa 

Zou je eens naar geavanceerd > netwerk > internet willen gaan en een foto van die pagina plaatsen?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 26 reacties
  • 22 januari 2022

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22219 reacties
  • 22 januari 2022

@Moepampa 

Aha, links onder internet zie je staan IPTV/VLAN. Klik daar eens op en maak er een foto van.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 26 reacties
  • 22 januari 2022

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22219 reacties
  • 22 januari 2022

@Moepampa 

IGMP proxy uitvinken, IPTV inschakelen aanvinken, modus custom/handmatig, als het goed is moet je nu bij internet vlan 300 invullen, 640 IPTV en VoIP 35.

LAN poort 3 en 4 kun je ook op internet zetten ipv IPTV. Kan je nog eens een foto plaatsen zodra dit allemaal is ingevuld?


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22219 reacties
  • 22 januari 2022

@Moepampa 

Zorg dat ook 802.1Q tag is aangevinkt, daarna kun je het opslaan en je router opnieuw opstarten.

Internet zou nu moeten werken.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 26 reacties
  • 22 januari 2022

@Waqqas 

 

Het staat nu zo en dan krijg ik bij basis internet nog steeds hetzelfde 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 26 reacties
  • 22 januari 2022

@Waqqas 

Geen vlan opties


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22219 reacties
  • 22 januari 2022
Moepampa schreef:

@Waqqas

 

Het staat nu zo en dan krijg ik bij basis internet nog steeds hetzelfde 

Enkel op dit scherm modus custom/handmatig, de vlan opties zouden hier nu moeten verschijnen, internet vlan 300, IPTV VLAN 640, VoIP VLAN 35, 802.1Q tag aanvinken.

Nu kan je dit opslaan en je modem opnieuw herstarten @Moepampa 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 26 reacties
  • 22 januari 2022

@Waqqas 

Zie alleen die VoIP Vlan niet.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22219 reacties
  • Antwoord
  • 22 januari 2022

@Moepampa 

IP telefoon vlan id 35, opslaan en router herstarten 👍


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 26 reacties
  • 22 januari 2022

@Waqqas 

HELD!!!!!

 

Ik kan jou melden dat ik internet heb en de tv doet het ook.

Morgen even proberen of ik er niet uit geknikkerd word op de ps5. 

Daar doen we het tenslotte allemaal voor.

 

Mag ik jou echt heel erg bedanken.

Zonder jou was dit never nooit niet gelukt.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22219 reacties
  • 23 januari 2022

Fijn om te horen :)

Ik heb je een beetje lang beziggehouden in die link op de eerste pagina stond eigenlijk alles. Topic van hidden.nld 😅


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 26 reacties
  • 23 januari 2022

@Waqqas 

Het werkt dat is het belangrijkste. 

Is er ook nog een mogelijk om em wifi plus punt aan te sluiten?

 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22219 reacties
  • 23 januari 2022

@Moepampa 

Is het een wifi punt van T-Mobile? Je kan hem bedraad als een versterker aansluiten voor WiFi op een andere plek.

Volgens mij zal NBA spelen nu zonder problemen gaan 👍


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 26 reacties
  • 23 januari 2022

@Waqqas 

Ja klopt van Tmobile.

Alleen waar die zou moeten komen te staan hebben we geen kabel zitten.

Is dat de enigste manier bekabeld?

 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22219 reacties
  • 23 januari 2022

@Moepampa 

Ik denk het wel, powerline adapters misschien een optie? Dan plaats je een adapter bekabeld in een stopcontact bij het modem en de andere in een stopcontact in de ruimte waar je het WiFi punt wilt plaatsen, je kan hem dan daarop bekabeld aansluiten.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 26 reacties
  • 23 januari 2022

@Waqqas dat is zeker een optie , ga daar even naar kijken.

 

Nogmaals erg bedankt voor je hulp.

 

 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10785 reacties
  • 24 januari 2022

Hoi @Moepampa, fijn dat Waqqas je zo goed heeft kunnen helpen, mooi om te zien hoe er samen een workaround bedacht wordt. Houd je ons op de hoogte met betrekking tot de powerline adapters? Indien we je nog kunnen assisteren, laat het alsjeblieft weten! 😉


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 26 reacties
  • 25 januari 2022

@Jason ja heel erg fijn dat Waqqas er zoveel tijd en energie in heeft willen steken.

Maar wel heel raar dat de modem van Tmobile zo een probleem veroorzaakt.

Zie in de community dat dit probleem al jaren speelt.

Zou toch verwachten dat wwn bedrijf als Tmobile dat oplost in plaats van klanten met extra kosten op te zadelen.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22219 reacties
  • 25 januari 2022

Deze vraag is al vrij vaak gesteld maar helaas nooit een duidelijk antwoord gehad 😅

Eigenlijk vind ik het zonde dat je hier zelf kosten voor moet maken..


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10785 reacties
  • 26 januari 2022

@Moepampa en @Waqqas Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik het oprecht niet weet. Mijn vermoeden is dat wanneer het slechts één item betreft, in dit geval een niet goed werkende game, het lastig is om specifiek daarvoor nieuwe firmware uit te rollen, of er minstens voor te zorgen dat het wel weer werkt. Wat mij betreft vergoeden we een deel van de TP-Link, ik zal hiervoor een verzoek indienen (dat is dan doorgaans tot een max van € 25) - kun je mij tegen die tijd aangeven hoeveel je eraan uitgegeven hebt?

Ik ben het volledig eens met jullie constatering. Wanneer iets niet werkt aan onze kant, zou het logischer zijn wanneer wij dit voor je oplossen. Anders worden het kameelachtige taferelen waarbij wij het water niet naar jou toe dragen, maar jij ons het water aanbiedt en dat is jammer.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen