Hey @Dvh11, welkom op onze Community!
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Dit is een bekende fout met COD. Zou je het modem en Media Converter kunnen rebooten? Dit doe je zo:
Powerflip
- Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
- Wacht minimaal 10 seconden
- Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
- Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
- Controleer of de verbinding stabiel is.
Vergeet dan het netwerk op je PS5 en verbind je PS5 opnieuw. Werkt dit nog niet? Dan zie ik overal voorbij komen dat het opgelost kan worden door je PS5 met een hotspot op je mobiele netwerk te verbinden. Dan COD opstarten, opnieuw verbinden met wifi of bekabelde verbinding. Dit zou ook nog eens de oplossing kunnen zijn!
Beste Odido,
Ik heb sinds de update die jullie gedaan hebben aan de router vorige week ook dezelfde probleem.
Zijn er instellingen gewijzifgd in de router?
Want alle bovenstaande opties werken niet.
groeten
Hi @Dvh11 en @Postje91,
Specifiek CoD en Upnp werken niet lekker samen in deze release. Dit zal later worden opgelost. Voor nu kan je upnp uitzetten en dan werkt het week.
Mijn probleem is opgelost! Via mobiele hotspot en daarna wifi deed hij het perfect! Bedankt.