NAIM Hifi apparatuur maakt geen verbinding met Zyxel T56 modem


Mijn “Focal & NAIM” App op de iPhone en iPad maakt geen verbinding met NAIM apparaat Uniticore en Naim apparaat ND555 volgens importeur ligt dit aan de IP adressen internet geeft IP adres 192.168.1.38 en IP adres ND555 is 10.0.1.104.

 

Vanochtend had ik 2.4 GHz en 5 GHz verbindingen heb daar weer een netwerk van laten maken maar het werkt nog steeds niet.

 

Heeft iemand hier een oplossing voor.

 

Zat vroeger bij Caiway met een eenvoudig modem toen werkte alles goed maar ben vrijdag overgestapt naar Odido en heb nu allerlei problemen met Apps

Tommie van Odido 1 maand geleden

Hoi @Martin Heijer, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik zet je graag op de lijst, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer willen toevoegen aan je profiel? Dan zet ik je op de lijst zodat de firmware spoedig geupgraded wordt en hopelijk lost dit het voor je op. Alvast bedankt. Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345.

Bekijk origineel

10 reacties

Hoop wel dat Odido een oplossing voor dit probleem heeft, misschien een ander type Modem want met oude modem van Caiway werkte alles perfect, had toen ook maar internet verbinding denk van 2.4 GHz.

In de Overeenkomst met Odido staat dat ik na aansluiting van de monteur nog 15 dagen bedenktijd heb. Mocht het niet lukken om mijn HiFi installatie aan de praat te krijgen, zal ik helaas maar weer terug moeten gaan naar Caiway.

Reputatie 3

Ik ben zelf net pas gewezen op problemen met de Zyxel T56, dus misschien heeft je probleem daarmee te maken:

en/of https://community.odido.nl/thuisnetwerk%2D566/jbl%2Dbox%2Dkoppelen%2Dvia%2Dgoogle%2Dhome%2Daan%2Dzyxel%2Dt56%2D360274?postid=1757976#post1757976

 

 

Bedankt voor per reactie, wat ik lees is voor mij wel heel erg technisch hoop dat Odido al een oplossing voor dit probleem heeft

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Martin Heijer, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik zet je graag op de lijst, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer willen toevoegen aan je profiel? Dan zet ik je op de lijst zodat de firmware spoedig geupgraded wordt en hopelijk lost dit het voor je op. Alvast bedankt. Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345.

Hoi @Martin Heijer, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik zet je graag op de lijst, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer willen toevoegen aan je profiel? Dan zet ik je op de lijst zodat de firmware spoedig geupgraded wordt en hopelijk lost dit het voor je op. Alvast bedankt. Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345.

Hallo Tommie,

 

moderator edit: klantgegevens verwijderd
 

Kan jij mij informeren of dit probleem echt oplosbaar is, is voor mij heel belangrijk kan anders de Uniticore niet meer gebruiken want deze werkt alleen maar via de App.

Groet,

Martin

Reputatie 7
Badge +5

Dankjewel @Martin Heijer! Ik heb je klantnummer uit je bericht gehaald en deze in je profiel geplaatst, zo zijn je gegevens veilig. Ook heb ik meteen op de lijst voor de nieuwe firmware geplaatst, deze ontvang je binnen 24 uur. Het modem zal dan automatisch een paar minuten offline zijn en opnieuw opstarten. Hou je dit topic op de hoogte? Ik ben benieuwd!

Hallo Cheyenne,

Hoe weet ik wanneer nieuwe software geladen is, een paar minuten geen internet ga ik niet opmerken.

Wil zodra de nieuwe software geladen is meteen uitproberen of mijn App voor bediening van mijn HIFI installatie werkt.

Als het niet werkt zal ik het wel of niet werkt zal ik het meteen melden in de community.

 

Bedankt alvast

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Martin Heijer, firmware is geupgraded!  

Hallo Tommie, Cheyenne,

 

gistermiddag laat A/D converter rechtstreeks op T56 modem aangesloten en App werkte op IPad en iPhone. Alleen verbinding op app om streamer te laten werken naar de A/D converter lukte niet, maar na de App op iPad te hebben verwijderd en terug gezet werkte alles ineens weer naar behoren ook alle andere Apps werken nu ook.

hartstikke bedankt voor jullie hulp ben weer een gelukkig mens dat ik weer lekker rustig naar muziek kan luisteren.

nogmaals heel erg bedankt.

 

groet,

 

Martin 

Reputatie 7
Badge +9

Ha @Martin Heijer, ik ben blij om te horen dat alles het weer doet! Fijne middag. 

Reageer