Gisteren zijn wij overgegaan van WBA naar ODF met een 1000Mbit aansluiting. Echter, de downloadsnelheid komt niet boven de 200Mbit uit. Upload gaat netjes naar 900Mbit. Dit alles uiteraard gemeten vanaf het modem, met een kabel via een van de LAN poorten, met 2 verschillende devices.
Vanochtend heb ik hier contact over gehad met T-mobile Thuis klantenservice. Na alle checks op afstand en controlevragen kon hij niets meer doen voor me. Ik kreeg van hem een mailtje met instructies een email te sturen naar klantenservice@t-mobilethuis.nl met dit verhaal. Dat heb ik gedaan, maar ik heb geen reactie ontvangen.
Wat is het verwachte traject qua afhandeling nu? Gebeurt er iets? Of wordt dit zo’n kastje/muur situatie als her/der online te vinden is? Komt mijn email wel ergens aan, of was dit een mooie manier van de klantenservicemedewerker om door te kunnen naar een ander omdat ik een ‘lastige klant’ ben?
Ik vraag me nu af of ik gewoon moet wachten, of dat ik hier zelf nog iets in kan doen. Ik zou het graag opgelost willen zien.
Overigens snap ik niet dat een kabel de ene kant op sneller kan zijn dan de andere. Dat is fysiek toch niet mogelijk?