heehee,
Ik heb een jaar lang probleemloos internet gehad via glasvezel bij kpn.
Ik heb 2 maanden geleden de overstap gedaan naar tele2/odido glasvezel 1gb abonement,
maar sinds oplevering is de lijn/connectie gewoon bagger.
Ik meet de connectie via de lan connectie, waar ik met kpn gewoon goede ping had, en 1gb/up en down is dat nu beetje 950down en 450mbit up.
Ik heb verschillende tickets geopend maar communicatie is gewoon zo slecht !
Ik had eerst een ticket geopend en na 3 weken kwam een monteur kijken, ik zou volgens hem geen internet hebben. heb de logging laten zien en hij heeft getest met een andere modem met hetzelfde resultaat. hij zou ticket loggen voor kpn networks en zijn ticket sluiten. Na een week opnieuw geinformeerd, maar was nooit een ticket gelogd. moest opnieuw ticket openen en na bijna een week is er een afspraak gemaakt. kpn networks kwam langs en zei dat de lijn prima was. zei zo had ook geen lijn isuses verwacht, glas via kpn was immers altijd prima. ticket gesloten en opnieuw contact gehad en straks zijn we totaal 2 maanden verder en nogsteeds geen stabiel internet.
wat kan het zijn dat mijn upload bagger is en continu disconnecties ? wellicht kan ik ze de juiste kant op sturen ? ik kom niet verder dan het nt kastje niet lekker is of mn patch maar wellicht heeft iemand een goede tip ?
Thanks