In juli had ik besloten om een T-mobile thuis abonnement af te sluiten voor vast DSL internet en tv voor de nieuwe woning waar ik naartoe ging verhuizen. Deze zou dan 1 augustus aangesloten worden. 1 augustus komt en gaat en ik verbind de modem volgens de aangegeven stappen en mijn modem geeft aan dat er geen internet verbinding is. De enige lampjes die branden op mijn Zyxel T-54 modem zijn de power, 2.4 en 5.0 verbindingen, de wereldbol staat uit.
Modem is dus aangesloten, en 9 augustus is een monteur langs geweest die heeft aangegeven dat het probleem niet bij mij lag en dat alles er binnen prima uit zag, maar dat mijn verbinding niet geactiveerd is door T-Mobile. Dit is ook te zien in my T-mobile waar nu al sinds 1 augustus staat dat "vandaag" mijn aansluit datum is, en in de app staat alleen dat mijn bestelling in behandeling is.
Na het bezoek van de monteur zou deze info door zijn gegeven aan T-mobile die het vervolgens heeft doorgegeven aan hun technische afdeling, en ik zou hier binnen 3 werkdagen een update over krijgen.
Ondertussen zijn we weer 3+ weken verder, en heb ik nog steeds geen updates ontvangen hierover. Meerdere keren gebeld met de klantenservice en toen is mij verteld dat er 1 september iemand van KPN stond ingepland, maar verder geen info over hoe en wat nou daarmee de bedoeling moest zijn, dat wisten zij ook niet. Heb geen emails ontvangen dat iemand bij mij langs moest komen dus zijn we tot de conclusie gekomen dat er iets moest gebeuren bij een netwerkcentrale. Ik heb gewoon gewacht tot 1 september zoals mij aan de telefoon werd verteld maar er is nog steeds helemaal geen verandering in mijn situatie geweest. Had op aanraden van de klantenservice eind van de dag op 1 sep nogmaals geprobeerd om de modem aan te sluiten, maar nog steeds hetzelfde resultaat, en nog steeds staat mijn bestelling 'in behandeling'. Ook nog steeds 0 communicatie over de mail hierover, waardoor ik nu dus nog steeds geen idee heb wat er gedaan moet worden om mijn abonnement te activeren.
Kan iemand van T-mobile hier even voor meekijken? Of hebben andere mensen hier ervaring mee die wat tips hebben, ik krijg namelijk ook niet echt een duidelijk verhaal terug als ik bel. Ik wil gewoon even duidelijkheid over wat er moet gebeuren en dat het schriftelijk is vastgelegd. Ik zit ondertussen al een volle maand langer dan verwacht zonder een vaste internet verbinding, dus ik hoop echt dat dit een beetje snel opgelost kan worden.
Ik hoor het graag.