Zo’n 18 weken geleden verdween het licht van mijn glasvezelverbinding. Nu, zo’n 40 beluren met de klantenservice van Odido én KPN Netwerk verder, word ik nog steeds niet geholpen.
Lang verhaal kort
Na 5 monteurs van zowel Guidion als KPN Netwerk, die telkens naar elkaar wezen, is de conclusie dat het niet licht aan de wijkcentrale of aan mijn mediaconverter. Via e-mail zegt de technische dienst binnen 3 werkdagen contact met me op te nemen. Je raadt het al: dat gebeurt niet. De klantenservicemedewerker aan de telefoon vertelt me dat ik zelf even contact moet zoeken met KPN Netwerk. Dat probeer ik al maanden, maar zij zijn onbereikbaar. Enfin: ik heb nog steeds geen licht.
Gelukkig blijft Odido wel gewoon afschrijven. Maar service leveren, ho maar. Daar wachten ze wel even mee. Ik vind het ronduit schofterig hoe ik word behandeld.
En oh ja: na 18 weken fulltime mijn hotspot aanzetten omdat ik een onbeperkte internetbundel krijg toegestuurd, is de batterij van mijn telefoon aanzienlijk verslechterd. Gelukkig “zijn ze er voor me”. Of toch niet?