Skip to main content

Zo’n 18 weken geleden verdween het licht van mijn glasvezelverbinding. Nu, zo’n 40 beluren met de klantenservice van Odido én KPN Netwerk verder, word ik nog steeds niet geholpen.

 

Lang verhaal kort

Na 5 monteurs van zowel Guidion als KPN Netwerk, die telkens naar elkaar wezen, is de conclusie dat het niet licht aan de wijkcentrale of aan mijn mediaconverter. Via e-mail zegt de technische dienst binnen 3 werkdagen contact met me op te nemen. Je raadt het al: dat gebeurt niet. De klantenservicemedewerker aan de telefoon vertelt me dat ik zelf even contact moet zoeken met KPN Netwerk. Dat probeer ik al maanden, maar zij zijn onbereikbaar. Enfin: ik heb nog steeds geen licht.

 

Gelukkig blijft Odido wel gewoon afschrijven. Maar service leveren, ho maar. Daar wachten ze wel even mee. Ik vind het ronduit schofterig hoe ik word behandeld. 

 

En oh ja: na 18 weken fulltime mijn hotspot aanzetten omdat ik een onbeperkte internetbundel krijg toegestuurd, is de batterij van mijn telefoon aanzienlijk verslechterd. Gelukkig “zijn ze er voor me”. Of toch niet?

Ach ik zit ook al sinds 4 september 2023 zonder licht en alle partijen wijzen naar elkaar. Sinds t=mobile odido is geworden is het nog XXXX qua klantenservice 

 

Moderator edit: schelden is absoluut niet toegestaan op de Community. Neem de Huisregels nog eens door: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community. Bij een volgende keer, word je meteen geband. 


Hey @mikewilleijns, welkom op onze Community!

 Allereerst mijn excuses voor het ongemak. Dit duurt inderdaad veel te lang. Ik heb navraag gedaan bij onze Back Office en gevraagd om dit met spoed op te pakken. Hopelijk komt er nu eindelijk schot in de zaak. Uiteraard zullen wij de kosten dat je geen diensten gehad hebt voor je vergoeden. Dit kan wel pas als het opgelost is, dan hebben we namelijk een exacte datum.


Reageer