@Marc Kleiberg Ik ben direct het systeem ingedoken en zie dat wij gelukkig aan jouw verwachtingen hebben voldaan. De afspraak is vervroegd naar morgen (22-11-2023). De monteur van Guidion zal langskomen tussen 08:00 en 12:00. Ik weet zeker dat je na dit bezoek weer kunt genieten van onze diensten!
Mocht je in de toekomst nog ergens hulp bij nodig hebben, laat het mij dan weten. Ik help je heel graag verder!
Hallo
is absoluut waar. Nadat ik met jullie contact op heb genomen ben ik netjes teruggebeld en heeft Odido geregeld dat de monteur morgen komt.
Dit was perfecte service.
Nogmaals dank daarvoor.
Heel fijn om te horen!
Hoi
Ben toch nog niet helemaal blij. Zit nog steeds zonder internet. Om even naar de centrale te rijden door een andere monteur kost ook weer dagen? Dit weekend dus zonder internet, tv en de rest wat niet werkt.
Ik snap niet waarom dat even wat sneller kan?
Ik hoop dat hier nog wat snelheid op komt
Graag ook wat meer updates. Als ik niet bel hoor ik niets....
Hoi @Marc Kleiberg, ik had je graag een ander antwoord gegeven. Maar op dit moment kan ik het niet versnellen aangezien we afhankelijk zijn van andere afdelingen/partners. Maar ik wil benadrukken dat ik je reactie volledig begrijp! Ik had het 't liefst anders gezien en dit is iets wat we intern mee willen nemen. Het is niet fijn om zo lang te moeten wachten, hier kunnen wij van leren. Voor nu dank ik je oprecht voor al je geduld en wens ik je toch een mooie dag! Groetjes, Ishana
Hoi @Ishana van Odido
Dank voor je begrip.
Helaas maakt het mijn ergenis en frustratie niet goed. Wij kunnen vrijwel niets en werken vanuit huis.
Ik stel voor dat maandag einde dag mijn internet weer werkt. Als dat niet lukt zie ik dat als een wanprestatie en het niet nakomen van het contract. Dat is voor mij dan reden het contract te ontbinden en voel ik mij vrij op zoek te gaan naar een nieuwe leverancier.
Mijn vertrouwen is in Odido ook behoorlijk beschadigd door deze storing.
Hoor graag dat het maandag voor 17.00 uur is opgelost.
Groeten Marc
Hoi @Marc Kleiberg
Odido heeft een regeling dat als 30 dagen na het melden van je storing nog geen werkende oplossing is bereikt je zonder juridische brieven etc. je zonder opzegkosten onder je contract uit kan. Als je voor die tijd het contract wilt verbreken dan gelden de normale opzegtermijnen en eventuele afkoop som.
De 30 dagen is met name omdat het een complex product is waar er meerdere paritjen onderdeel zijn van de keten en je hebt gewoon te maken met een consumentenproduct zonder SLA.
Natuurlijk snapt Odido dat het vervelend is en daarom zijn er mobiele unlimited vouchers die je op een BEN of Odido (prepaid) sim kunt activeren. Dan heb je niet meer te maken met bundelboosters en zo, maar volledig onbeperkt mobiel internet. Mocht je zo'n voucher willen hebben, laat dat even weten. Moderators en Superusers hebben deze om direct aan je te verstrekken. Als je niet het juiste abonnement hebt, dan kun je een prepaid sim in een Odido shop halen.
@Marc Kleiberg Kan ik je tegemoetkomen met de voucher voor onbeperkt Internet waar @eric hierboven naar verwijst?
Hallo
Is er al een update?
Ik heb nu een voucher die nog een paar dagen geldig is. Woensdag loopt het af.
Maar ga er wel vanuit dat het dan wel verholpen is.
Gr Marc
@Marc Kleiberg volgens de telefoniste die ik vandaag heb gesproken kon ik het contract wel ontbinden want dat viel nog binnen mijn opzegtermijn. Misschien dat u dat ook kan?Als je daar buiten valt dan hebben ze je bij de ballen. Ik hoop dat het probleem snel bij je is opgelost.
Het is echt walgelijk hoe Odido haar klanten behandeld. En Guidion ook. Bah. En dan een beetje wapperen met vouchers om je blij te houden.
Na 2 weken geen internet ben je die voucher wel beu
Hallo
In de voorwaarden lees ik dat ik na 24 uur recht heb op commensatie. Graag hoor ik wat dat inhoud.
Verder zou ern update fijn zijn.
Nog steeds geen update gehad. Gaat goed hoor.....
Hey @Marc Kleiberg, ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat het ticket vandaag opgepakt is. Ik ga er vanuit dat er snel contact met je opgenomen wordt!
Hoi
Ik hang weer aan de lijn van klantenservice. Weer (nu al 25 min).
KPN is net langs geweest. Hij ziet het gelijk al. Het Huawei kastje is niet goed. Deze kan na de storing niet meer online komen. Dit was voor hem vandaag al de 9e klant van ODIDO.
Het is bekend bij ODIDIO maar ze blijven KPN maar sturen. Zo kan je iedereen wel zoet houden….
Top service. Ik heb dus nog steeds geen internet naar 1,5 week.
Zelden zo slechte service meegemaakt.
Graag morgen kastje vervangen ben er nu wel goed ziek van inmiddels.
Hey @Marc Kleiberg, ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat het ticket vandaag opgepakt is. Ik ga er vanuit dat er snel contact met je opgenomen wordt!
Hoi
Ik hang weer aan de lijn van klantenservice. Weer (nu al 25 min).
KPN is net langs geweest. Hij ziet het gelijk al. Het Huawei kastje is niet goed. Deze kan na de storing niet meer online komen. Dit was voor hem vandaag al de 9e klant van ODIDO.
Het is bekend bij ODIDIO maar ze blijven KPN maar sturen. Zo kan je iedereen wel zoet houden….
Top service. Ik heb dus nog steeds geen internet naar 1,5 week.
Zelden zo slechte service meegemaakt.
Graag morgen kastje vervangen ben er nu wel goed ziek van inmiddels.
Ongelofelijk
Heb ik eindelijk iemand aan de lijn. Die moet het even navragen.
Die L.L zet mij zo koud door naar Gideon. Die heeft een bon nodig en zet mij weer terug naar ODIDO.
En ja hoor ik zit weer in de wacht. Weer op naar een half uur wachten…..
Wat moet ik nu nog zeggen??????
Hi @Marc Kleiberg, ik zag dat er iets mis ging bij jouw ONT. Ik heb deze opnieuw geregistreerd en als het goed is moet je nu online zijn. Klopt dat?
Hallo
ik zie op de rekening dat de 2 weken geen internet niet is gecompenseerd. Graag alsnog regelen aub. Zou automatisch gaan is verteld maar dat is denk ik niet zo?
Hi @Marc Kleiberg, ik zag dat er iets mis ging bij jouw ONT. Ik heb deze opnieuw geregistreerd en als het goed is moet je nu online zijn. Klopt dat?
Het is later ineens online gekomen zonder dat ik maar wat hoor.
Hoi @Marc Kleiberg, super fijn dat je internet in de tussentijd stabiel is geweest, wij doen er alles aan om dat super stabiel voor je te houden! Helemaal terecht en daarom heb ik meteen een vergoeding voor je aangevraagd. Je krijgt hierover snel een bevestiging per email en het bedrag zal verrekend worden met de factuur van januari.
Ik wens je alvast hele mooie feestdagen toe!