Monteur kpn

  • 1 October 2020
  • 3 reacties
  • 136 Bekeken

Reputatie 3

Jongens wanneer komt de beloofde kpn monteur want wifi valt nog steeds weg waardoor het ziekenhuis mij niet kan controleren door de camera's die ik heb hangen en die steeds uit vallen 

Dave 3 jaar geleden

@Biggyboy

Ik begrijp heel goed dat je dit zo spoedig mogelijk opgelost wilt worden. In dit topic zie ik dat hier op dit moment ook aan gewerkt wordt. Ik wil je ook vragen om het bij dat topic te houden, zodat dit probleem en bijbehorende communicatie centraal blijft en daar alles behandeld kan worden.

Dit topic gaat op slot.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

@Biggyboy Mijn ouders hebben in het totaal 2 jaar gewacht voordat een storing opgelost werd. Ik hoop dus voor jou dat de controle niet levensbedreigend is als de camera's niet werken.

Reputatie 3

Jammer genoeg wel daarom her is nu 03.32am en ben net wakker gebeld ter controle omdat ik weer eens niet te zien was. Dank je wel 't mobile 

Reputatie 7

@Biggyboy

Ik begrijp heel goed dat je dit zo spoedig mogelijk opgelost wilt worden. In dit topic zie ik dat hier op dit moment ook aan gewerkt wordt. Ik wil je ook vragen om het bij dat topic te houden, zodat dit probleem en bijbehorende communicatie centraal blijft en daar alles behandeld kan worden.

Dit topic gaat op slot.