Skip to main content

Mijn internet doet niets sinds eergisteren. Ik heb alle mogelijke stappen gevolgd. Sinds vanochtend is mijn modem helemaal kapot en gaat niet een meer aan. 
 

Ik ben nog steeds niet gebeld door de technische dienst. 
 

Waarom sturen jullie niet per direct een nieuw modem? 

Hallo @Floanna 

Heb je een glasvezel of DSL verbinding?

Heb je ook de voeding van de Zyxel op een andere stopcontact aangesloten? Druk ook eens het zwarte aan/uit knopje achter de Zyxel in.


Hi @Floanna welkom op onze Community! Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat er vandaag een monteur langskomt. Kan je mij een update geven over de situatie na dat de monteur is geweest? 

 

Ik heb glasvezel. En dat allemaal al gedaan. 
Niets heeft gewerkt.Thanks. 

UPDATE: de modemswap zal het probleem oplossen. Geef een seintje zodra het weer werkt, alsjeblieft!


Hi @Floanna welkom op onze Community! Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat er vandaag een monteur langskomt. Kan je mij een update geven over de situatie na dat de monteur is geweest? 


Reageer