Skip to main content
Beantwoord

Modem vervangen

  • 21 June 2024
  • 8 reacties
  • 70 Bekeken

Ik heb een oude Vigor 2132FVn modem uit 2015 en merk dat de snelheid de laatste jaren hard achteruit gaat in streaming en downloading. De snelheid wordt niet meer behaald . Is het mogelijk dat ik een nieuw modem kan ontvangen?

8 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hi @Rolink11, goed dat je hier contact over opneemt! Dit is inderdaad een verouderd modem en ik wil er daarom graag voor zorgen dat jij de nieuwste apparatuur gaat ontvangen. Ik heb direct voor je geregeld dat je een Zyxel T-56 modem gaat ontvangen! Hier zit ook een Media Converter bij welke aangesloten moet worden op het Glasvezel. Daarom wordt hier een monteur voor aangestuurd die dit voor je komt installeren. Je zult binnenkort een e-mail ontvangen van Guidion om een afspraak met de monteur in te plannen. Zo kan de apparatuur geïnstalleerd worden op een moment waarop het voor jou het beste uit komt. Het oude modem hoef je vervolgens niet terug te sturen, maar mag je inleveren bij een milieupunt! 

Hi @Rolink11, goed dat je hier contact over opneemt! Dit is inderdaad een verouderd modem en ik wil er daarom graag voor zorgen dat jij de nieuwste apparatuur gaat ontvangen. Ik heb direct voor je geregeld dat je een Zyxel T-56 modem gaat ontvangen! Hier zit ook een Media Converter bij welke aangesloten moet worden op het Glasvezel. Daarom wordt hier een monteur voor aangestuurd die dit voor je komt installeren. Je zult binnenkort een e-mail ontvangen van Guidion om een afspraak met de monteur in te plannen. Zo kan de apparatuur geïnstalleerd worden op een moment waarop het voor jou het beste uit komt. Het oude modem hoef je vervolgens niet terug te sturen, maar mag je inleveren bij een milieupunt! 

 

Super! Bedankt! 

Reputatie 2

Ik heb nog een T-50 modem staan. Kan ik die laten vervangen?

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @hnky, zeker! Ik heb meteen een nieuw modem verstuurd. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op. Per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! 😊 Groetjes, Ishana

Ik heb ook een T-50 modem en zou hem ook willen vervangen, want hij is traaaaaaaag aan het worden 😴😫😊. Kan dat?

 

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Drakisan, ik heb het meteen een nieuw modem voor je aangestuurd! Deze komt zo snel mogelijk bij je aan, per e-mail houden we je op de hoogte. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana

Goedeavond,

Ook ik heb een verouderd modem Vigor 2132FVn modem uit 2017 en die zou ik graag laten vervangen ik heb laatst mijn snelheid om hoog gezet en toen stond er dat ik een nieuwe zou krijgen maar is nooit gebeurt.

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Aureliomassimo, excuses voor deze ervaring. We hebben op dit moment alleen een beperkte voorraad van onze Zyxel T56 modems. Maar ik heb het direct voor je aangevraagd en het komt zo snel mogelijk jouw kant op. Houd er rekening mee dat het wat langer kan duren dan normaal. Per e-mail houden we je op de hoogte. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana

Reageer