is het normale dat de model zomaar opniuwe opstaart !?!? (behalve als hij een opdracht heeft gekregen van de hoofdkantor)
wat is de best wat betreft de wifi instelingen beiden automatish gebruiken of alleen maar de 2.4 of de 5 GHZ en waarom 1?
Huidige Wifi-kanaal 2.4GHz:
Auto (5)
Huidige Wifi-kanaal 5GHz:
Auto (52)
Bladzijde 2 / 2
Hi @LG4, ik kijk graag voor je wat ik kan betekenen wat betreft je abonnementskosten. Neem weer even contact op zodra onze monteur is geweest, dan ga ik daarna voor je aan de slag!
dankje Brian voor jou zorg kijk ik na de bezoekje van de monteur ...als hij komt de situatie in Nderland is zorgwekkend...gezondheid van de mensen is belankrijker
Monteur belt gisteren op hij komt niet ….ik maak niet druk als mijn internetabonnement bij tmobile niet
goed is...zijn andere dingen belankrijker nu….
zo zorg voor je zelf en voor de anderen
Hello
Monteur toen afgemeld en bergrijpelijk,beloofd dat Tmobile gaat een new Modem sturen is nog steeds niks gebeurt
heb nog steeds en het wordt alleen maar erg en erg ,mijn internet valt iedeer keer spontan weg moet iedeer keer moden opniuewe starten
vanaf de begint end december 2019 probleem mee en niks opgelost …..maar de rekening wordt iedeer maand netje betaald
Goedemorgen @LG4! Bedankt voor je geduld en begrip in deze situatie, ik begrijp heel goed dat dit echt niet prettig is. We zijn al sinds december bezig, maar er komt licht aan het einde van de tunnel in zicht! Ik heb direct geschakeld met onze technische dienst en aangegeven dat de monteur op 18 maart al doorgaf dat jouw modem omgeruild moest worden. Mijn collega’s gaan dit nu voor je in orde maken en dat zal normaal gesproken maximaal 5 werkdagen in beslag nemen. Sorry voor het ongemak. Kan ik je met nog iets helpen? Ik zit elke dag voor je klaar! Zo niet, stay safe and strong!
Edit: ik heb het gelijk geregeld en binnen 5 werkdagen heb jij jouw modem binnen!
Hi
Gisteren modem gehad ...ga kijken als het helemaal opgelost is
Bedankt!
Hello
New modem gekregen na weer een verhaal !!!
en now since 2
dagen probeer ik poort te forwarden maar nog steeds niet gelukt
doe ik iets verkeerd hoor ik het graag!?
cold reseat was done
reboot was done
Groeten
Hi @LG4, one of the IP adresses should refer to the IP address of the modem and the other to the IP-address you want to forward. You can always find a walkthrough for port forwarding on https://portforward.com/ for almost every type of device!
Bedankt Brian dat je tijd hebt genomen om mij te beantworden
zo als aangegeven in de picture blijft het zelf...en ben aan het proberen met een andere ip adres
Gr
als deze tweede new modem !!!! kan geen poorten open toestaan
tmobile geen support voor por forwarding!!!!
zit ik weer met mijn tweede modem voor niks !!
abonnement end december genomen en alleen maar issues……4/5 cases aangemaakt .
De T-Mobile klantenservice verwees me naar dit forum omdat ze de vraag telefonisch niet konden beantwoorden. Als ik hier ook geen antwoord krijg, waar kan ik dan wel terecht met mijn vraag?
nergens !!!!!!!!!!!
Hoi @LG4, je hebt hier ook een separaat topic over geopend welke ik zojuist beantwoord heb. Mag ik je verzoeken het op één post te houden met betrekking tot hetzelfde onderwerp? Anders wordt jouw vraag gezien als spam en reageren we niet. Thanks!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.