Ik ervaar sinds een paar weken meerdere keren per dag een complete uitval van de verbinding!
Zowel Internet als TV is geheel weg.
Na een paar minuten werkt alles weer.
Dit is echt zeer irritant!
Nog meer irritant is het om contact te zoeken met de klantenservice!
Bijna 40 minuten in de wacht staan, herhaaldelijk zeer irritante opmerkingen moeten aanhoren, over het zogenaamd “oplossen” van problemen! Ik voel me echt als kleine kleuter behandeld!
Uiteindelijk contact gehad met Fatima, op afstand het modem gereset / software vernieuwd.
Ook de TV box gereset en voorzien van nieuwe firmware, zou gedaan worden zonder de opgenomen programma's op de harde schijf te wissen, tja helaas, dus wel alles weg!!! Stonden nog voor ons dierbare dingen op die nu dus door deze (nutteloze) actie voorgoed zijn verdwenen!
Dit merkte ik pas nadat het telefoongesprek was afgelopen, “bedankt” Fatima!!!
Er is wel afgesproken dat Fatima mij zaterdag a.s. zal bellen of alles weer goed is, Fatima, dat is het dus niet!!
Al binnen een half uur na ons gesprek, viel alles weer uit, net zoals ook vandaag, al weer 4x alles uitgevallen!!
Ik ben zelf systeembeheerder en heb ook nog e.e.a. nagekeken.
Ik kwam erachter dat het Huawei modem kennelijk zichzelf af en toe reset naar fabrieksinstellingen.
Want het account om in te loggen in het modem was weer terug naar de default user, ook WiFi wat ik niet gebruik van het modem stond weer vrolijk aan!
Nu maar weer uitgezet en de gebruiker weer beter beveiligd.
Maar ja, dit gaat steeds fout, met een steeds terugkerende reset van het modem.
Het modem is dus toch blijkbaar defect!
Alles is hier verder in orde!
Stuur mij dus per omgaande een nieuw modem!
Maar dan wel een die ik zelf in kan richten met DNS servers die ik zelf kan kiezen!
Ik wil GEEN DNS van T-Mobile meer gebruiken!
Graag zo snel mogelijk helpen, zo vaak uitval iedere dag weer is zeer storend!
Daar betaal ik niet voor! En per telefoon doe ik ook echt niet meer!
45 minuten in de wacht pas ik voor!
Oplossen deze ellende! Kennelijk ben ik niet de enige!
Theo.