Beantwoord
Modem op DSL met standby optie?
Goede middag , ik overweeg om over te stappen naar jullie Internet WiFi abonnement. Ik heb een vraag Over de modem die er bij geleverd word.
Heeft deze ook een eco stand en kan je deze instellen? Mijn huidige modem staat altijd snachts uit en ik wil dat graag zo houden. Ook zit er een knop op waarmee ik hem handmatig aan of uit kan zetten . Kan dat bij jullie modem ook?
Heeft deze ook een eco stand en kan je deze instellen? Mijn huidige modem staat altijd snachts uit en ik wil dat graag zo houden. Ook zit er een knop op waarmee ik hem handmatig aan of uit kan zetten . Kan dat bij jullie modem ook?
Beste antwoord door Sander
Hoi Nathalia,
Op ons modem zit een knop waar je hem bijvoorbeeld 's avonds mee uit kan zetten. Ook heb je de optie om het modem rond een bepaalde tijd de wifi uit te laten zetten. Heb ik hiermee je vraag kunnen beantwoorden? 🙂
Bekijk origineelOp ons modem zit een knop waar je hem bijvoorbeeld 's avonds mee uit kan zetten. Ook heb je de optie om het modem rond een bepaalde tijd de wifi uit te laten zetten. Heb ik hiermee je vraag kunnen beantwoorden? 🙂
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.