Hallo,
Ik woon in Amsterdam in postcodegebied 1058 (ik zet mijn adres hier nu liever niet neer om privacyredenen). Zondag had ik nog internet, maar sinds vandaag kan mijn modem geen verbinding met het internet meer maken.
Ik heb het modem al meerdere keren gereset, telefoonkabel gecheckt en alles lijkt oké. Als ik inlog op het modem kan ik zien dat er wel succesvol verbinding met T-Mobile wordt gemaakt, maar ik krijg alsnog geen internetverbinding. Ik kan bijv. wel de wifi-wachtwoorden via de site van T-Mobile thuis veranderen (via de hotspot van mijn telefoon).
Heeft iemand enig idee of hier iets aan te doen valt? Ik heb al contact opgenomen met de klantenservice, maar die waren niet erg behulpzaam. Ik heb inmiddels een afspraak met een monteur gemaakt, maar er kan pas volgende week donderdag iemand langs komen.... Aangezien het modem wel gewoon verbinding maakt, vermoed ik iets van een storing maar ik kan hier niets over vinden?..
Bladzijde 1 / 1
Dit is een klant helpt klant forum moet ondersteuning vanuit T-Mobile.
Als je alvast je klantnummer in je profiel zet, kan webcare meteen aan de slag voor je. Een reactie van webcare duurt gemiddeld 24/48 uur, maar kan ook uitlopen door drukte.
Gaat het om een DSL verbinding of een glasvezelverbinding?
Wegens drukte kan er helaas niet sneller een monteur komen, al zie ik aan de tijd, dat ze al een stuk ingelopen zijn. Wachttijd was van de week nog langer, maar helaas nog te lang.
Even een vraag? Had je in Mijn T-Mobile gekeken of er een storing was?
Een website die je altijd kan checken is allestoringen. Ik had even bij T-Mobile gekeken en er waren wel wat mensen die problemen hadden. Deze site kun je onderhand voor alle online diensten gebruiken, zeer handig.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.