Hoi
Het modem start opnieuw op vanwege een bug in de huidige softwareversie van de Zyxel T-54
Kun je laten downgraden door een medewerker op het forum(misschien ook telefonisch) naar de vorige versie, zorg wel dat je je profiel hebt ingevuld aka je klantnummer
De problemen in Rotterdam bestaan nog steeds, woon zelf in Rotterdam, tot nu toe is er geen oplossing of informatie in zicht, wel erg veel frustratie.
Mijn profiel is volledig ingevuld dus hopelijk kunnen ze wat doen vreemd dat al de instellingen nu ook niet meer te benaderen zijn, ik volg het verzamel topic idd ook tot nu toe klinkt het niet al te hoopvol.
Mijn profiel is volledig ingevuld dus hopelijk kunnen ze wat doen vreemd dat al de instellingen nu ook niet meer te benaderen zijn, ik volg het verzamel topic idd ook tot nu toe klinkt het niet al te hoopvol.
Klopt elke setting die je probeert te bezoeken of klikken resulteert in een modem die opnieuw opstart.
Het klinkt zeker niet hoopvol betreft de problemen, erg teleurstellend ook weer dat het totale stilte is
Gaat gezellig worden in de Kerst vakantie met de pubers die willen gamen.
Ja, als ze willen dat meer klanten weggaan moeten ze zeker zo doorgaan, zowel in Rotterdam als andere locaties waar dit probleem bevindt volgens het forum is het inmiddels in Hellevoetsluis, Ridderkerk, zelfs meldingen in Utrecht, is best een grootschalig probleem als ik het zo lees, afijn, deze topic betreft een modem reboot door slechte software dat wederom OOK nog niet opgelost is, dus gaat al lekker, en zal het dan ook daar tot laten, toch nog succes aan jou