Beantwoord
Modem klapt eruit bij gebruik klik aan klik uit App op iOS
Ik verwacht niet 1-2-3 een antwoord op dit issue maar ben wel benieuwd of er anderen zijn welke hetzelfde ervaren.
Wanneer we Klik Aan Klik Uit gebruiken op iOS gaat het DrayTek modem (verbinding) volledig onderuit. Als ik inlog op de modem is hij ook ge-disconnect. Na een minuut of 10 hersteld hij zich dan van zelf of ik moet hem uit- en inschakelen. Op andere netwerken (Ziggo) is dit geen issue. Lijkt dus aan de T-Mobile oplossing te liggen icm iOS, op een Android tablet is het geen issue, daar werkt het gewoon.
Even iets specifieker: Bij het starten van de Klik Aan Klik Uit IP camera systeem (stream) klapt de verbinding eruit. Dit getest op 2 verschillende iPhones, zelfde issue.
Wanneer we Klik Aan Klik Uit gebruiken op iOS gaat het DrayTek modem (verbinding) volledig onderuit. Als ik inlog op de modem is hij ook ge-disconnect. Na een minuut of 10 hersteld hij zich dan van zelf of ik moet hem uit- en inschakelen. Op andere netwerken (Ziggo) is dit geen issue. Lijkt dus aan de T-Mobile oplossing te liggen icm iOS, op een Android tablet is het geen issue, daar werkt het gewoon.
Even iets specifieker: Bij het starten van de Klik Aan Klik Uit IP camera systeem (stream) klapt de verbinding eruit. Dit getest op 2 verschillende iPhones, zelfde issue.
Beste antwoord door pHennyWise
Ik heb inmiddels de Draytek router ingesteld dat deze alles doorzet naar een DMZ host (ASUS RT-AC66U) en bovenstaande problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon (Naast vele andere problemen overigens). Voor mij een bevestiging dat dit een probleem is in de Draytek router.
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.