Skip to main content

Modem kapot

  • 7 July 2024
  • 5 reacties
  • 86 Bekeken

Vanmorgen ontdekte ik dat mijn modem helemaal uit was (geen enkel lampje brandde). Ik heb de stekker er meer dan 10 seconden uitgehaald, maar dat hielp niet. Vervolgens heb ik de voedingsadapter vervangen, ook zonder resultaat. Daarna heb ik de resetknop ingedrukt, maar ook dat hielp niet.

Hoe krijg ik een nieuwe modem? 

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Elnurgadimov, goed dat je hiervoor aan de bel trekt en super fijn dat je dit allemaal al getest hebt! Ik heb daarom direct een nieuw modem aangestuurd. Dit komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte.

Om je uit de brand te helpen kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een Odido/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: https://www.odido.nl/toestelhulp. Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet! Groetjes, Ishana

Hoi Ishana, dank voor je antwoord. Ik heb al onbeperkt internet van Odido op mijn telefoon.  Wanneer word deze opgestuurd? Ik heb nog geen mail gehad. 

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Elnurgadimov, ik geef je graag duidelijkheid hierover! Op dit moment is er een beperkte voorraad van deze modems. We doen ons uiterste best om het zo snel mogelijk te leveren en houden je per e-mail op de hoogte! Groetjes, Ishana

Beste Ishana,

Ik wil je dringend verzoeken om de modem zo snel mogelijk te versturen. Ik begrijp dat er een beperkte voorraad is, maar de vertraging veroorzaakt serieuze problemen voor mij.

Ik heb al onbeperkt internet op mijn telefoon via Odido, maar dit is niet voldoende om mijn normale werkzaamheden uit te voeren. De noodoplossing met de 4G-hotspot is tijdelijk en niet stabiel genoeg voor mijn behoeften.

Bij een normale bestelling is de bezorgtijd altijd één dag, maar nu er een probleem is, lijkt dit anders te zijn. "Zo snel mogelijk" is voor mij niet duidelijk genoeg. Ik heb een specifieke datum nodig waarop ik de modem kan verwachten.

Dit moet echt met prioriteit behandeld worden. Kun je bevestigen wanneer de modem precies verstuurd wordt en wanneer ik deze kan verwachten?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Elnurgadimov 

Zodra er een ticket wordt aangemaakt om een nieuwe modem te versturen dan komt deze eerst bij de juiste afdeling te liggen. Vaak duurt het 2 tot 5 werkdagen voordat je het modem in huis hebt.

Zodra hij wordt verstuurd krijg je een email met een track & trace code.

Reageer