Hi @FlexZa, welkom op onze Community!
De Huawei is inderdaad verouderd. Ik heb je meteen een T-56 opgestuurd. Je ontvangt hier nog een bevestiting van en zodra het modem onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel plezier met het nieuwe modem!
beste,
ik heb ook nog een oude HG659. Ik krijg geen nieuwe omdat de medewerker aan de telefoon het niet nodig vond. ik heb nu geen internet omdat hij stuk is en nu ook mijn abonnement opgezegd maar tot die tijd wil ik wel gewoon internet want daar betaal ik tenslotte ook voor.
kan ik zelf een vervangende modem aanschaffen en welke moet ik dan hebben om hem werkend te krijgen?
Hey @Rik Koedam, welkom op onze Community!
Ik heb je een nieuw modem opgestuurd, echter zie ik dat de klantenservice Guidion had aangestuurd voor je. Waarom heb je dit bezoek afgezegd? Ik weet niet of het modem vervangen alleen al voldoende is om de diensten weer werkend te krijgen. Je had het bezoek rustig kunnen laten doorgaan, dan had je ook al een nieuw modem gehad. Die heeft Guidion namelijk op voorraad in de bus. Kan je een terugkoppeling geven als je het nieuwe modem hebt aangesloten en/of het dan weer werkt? Zo niet, dan moet Guidion als nog langskomen.
Hey @Rik Koedam, welkom op onze Community!
Ik heb je een nieuw modem opgestuurd, echter zie ik dat de klantenservice Guidion had aangestuurd voor je. Waarom heb je dit bezoek afgezegd? Ik weet niet of het modem vervangen alleen al voldoende is om de diensten weer werkend te krijgen. Je had het bezoek rustig kunnen laten doorgaan, dan had je ook al een nieuw modem gehad. Die heeft Guidion namelijk op voorraad in de bus. Kan je een terugkoppeling geven als je het nieuwe modem hebt aangesloten en/of het dan weer werkt? Zo niet, dan moet Guidion als nog langskomen.
Hoi Tommie,
De mensen van Guidion vertelde ons dat de monteur waarschijnlijk het zelfde constateert als ons en dan aan de backoffice de opdracht geeft om een nieuwe modem te sturen. Volgens hun zouden wij die dan uiterlijk dinsdag binnen hebben. Voor ons is het geen optie om al die tijd zonder internet te zitten. Ik doe veel werk vanuit huis en moet via internet op de cloud kunnen. woensdag zonder internet komen zitten en een monteur pas op vrijdag komen duurt gewoon te lang.
maar bedankt voor het opsturen, het had fijn geweest als de medewerker die we woensdag spraken ook een zelfde instelling als jou had gehad :-)
@Rik Koedam Dankjewel voor je heldere uitleg!
Mocht je nou toch merken dat de verbinding nog niet helemaal lekker loopt, laat je het dan weten? Ik stuur dan gelijk een monteur jouw kant op!
Hallo,
Ik zit met een verouderd modem van Huawei en is niet meer van deze tijd. Geregeld moet ik het modem opnieuw opstarten, wifi is traag, niet echt prettig allemaal. Ik zie op het forum dat veel mensen dit modem inmiddels al hebben laten vervangen en dat zou ik ook graag willen.
Mvg, Ruben
Hey @Rdvh, welkom op onze Community!
Uiteraard, ik heb je direct een Zyxel T-56 opgestuurd. Zodra het modem onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Het Huawei modem hoeven we ook niet meer retour, deze kun je inleveren bij een recyclepunt.