Skip to main content
Beantwoord

Modem glasvezel kapot

  • 8 July 2024
  • 9 reacties
  • 120 Bekeken

Beste,

In het appartementencomplex waar ik woon is een stroomstoring geweest. Na activatie van de stroom was er een piekspanning waardoor enkele apparaten van mij kapot zijn, waaronder mijn modem. Ik heb nu helaas geen internet meer in huis. Hoe kan ik een nieuwe modem aanvragen en hoe lang is de levertijd hiervan? Alvast bedankt!

 

Groet,

Stan

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @StanO 

Werkt hij ook niet in een ander stopcontact of als je het aan/uit knopje indrukt? Een moderator kan een nieuwe modem voor je regelen, het kan 2 tot 5 werkdagen duren voordat je hem in huis hebt.

Nee helaas slaat de stop er in de meterkast meteen uit als ik hem aansluit

Het probleem is al opgelost door het gebruik van een andere stekker!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @StanO, slim dat je de voeding hebt omgewisseld, ik ben blij dat je nu weer helemaal online bent! 😃 Mocht je nu een voeding tekort komen, laat het gerust weten en dan zal ik meteen een nieuwe voeding voor je bestellen. Voor nu klinkt het helemaal opgelost en ik wens je nog veel plezier met het Internet toe!

Bedankt voor de reactie Cal! Ik kom nu inderdaad wel een voeding tekort. Dus als je die kan bestellen voor me zou dat fijn zijn! Bedankt!

De voeding van dit kastje heeft het helaas ook begeven door de piekspanning. Hierdoor ontvangt mijn modem nu geen internet meer.

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @StanO, geen zorgen! Ik heb meteen een nieuwe voeding verstuurd. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana

Hoi Ishana,

Bedankt voor de hulp! Is er al meer bekend wanneer de voeding geleverd wordt? Ik zit nog zonder internet nu namelijk. Alvast bedankt!:)

Reputatie 7
Badge +9

Dat kunnen wij niet inzien @StanO, meestal duurt het een paar werkdagen voordat je het ontvangt. 

Reageer