Beantwoord

Modem dood

  • 22 December 2021
  • 8 reacties
  • 94 Bekeken

Reputatie 2

Nu ruim 24 uur zonder internet en zonder TV.

Guidion zal een monteur sturen. Maar dat gaat pas na de kerst gebeuren zeggen ze bij telefonisch contact. 

Ik vind dat niet kunnen, al helemaal niet met de Kerstdagen voor de deur. 

4x gebeld met medewerker T-Mobile, steeds hetzelfde verhaal:  u moet maar wachten tot u een e-mail van Guidion krijgt.

Ook heeft een medewerker van T-Mobile zelf contact gehad met Guidion.

Zelfde antwoord: wachten op email van Guidion.

Kijkt u ook eens in mijn dossier wat voor eindeloze ellende ik al heb meegemaakt sinds april 2019.

Nou vooruit T-Mobile, doe wat ! 

icon

Beste antwoord door jellevellema 22 December 2021, 16:24

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @jellevellema 

Waarom is het modem dood? Krijgt hij geen stroom of is er wat anders aan de hand?

Je zou een 7 dagen unlimited voucher van de klantenservice kunnen krijgen zodat je bijvoorbeeld via de hotspot nog wat kan doen, de voucher werkt ook met een prepaid simkaart als je geen abonnement hebt.

Reputatie 2

Een medewerker gister zei dat hij het modem niet kon detecteren. 

Er branden wel wat lampjes maar die met de wereldbol is uit. Welke van de tv is weet ik niet. 

In elk geval heb ik geen internet, geen wifi en geen TV

Reputatie 7
Badge +15

@jellevellema 

Heb je een glasvezel verbinding of DSL?

Indien je glasvezel hebt helpt het ook niet om de converter even van het stroom te halen en welke lampjes branden of knipperen daarop?

Verder viel het plotseling weg dus niet na een wijziging in de bekabeling bijvoorbeeld (de bekabeling zou je ook kunnen controleren).

Reputatie 2

Ik heb DSL. 

Inmiddels heb ik de modem wel al 10 keer gereset. Geen effect. 

Ook TV kast gereset ook al lijkt me dat onnodig. 

Gistermorgen spontaan uitval terwijl ik op m'n desktop computer werkte. 

Geen enkele activiteit met welke kabel dan ook.

Gewoon spontane uitval. 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @jellevellema, niet fijn om te lezen! Ik zie meteen dat je zojuist telefonisch contact met ons hebt gehad. Er staat inderdaad een monteursafspraak klaar om gemaakt te worden, zodat we het probleem voor je kunnen oplossen. Mijn collega zou je zojuist doorverbonden hebben naar Guidion. Klopt het dat je nog geen datum hebt vastgelegd? Ik wil je vragen dit zo snel mogelijk te doen! Rond de feestdagen is het altijd wat drukker, daarom is het beter om de afspraak zo snel mogelijk te maken. Als je geen e-mail hebt gekregen, kan je het beste bellen naar 088-2000151. Je krijgt dan een medewerker te spreken. Succes Jelle! 

Reputatie 2

Ik heb inmiddels 3x contact met Guidion gehad. Gistermiddag, vanmorgen om 9 uur en rond half 10 via uw T-Mobile collega. 

Het enige antwoord is:  u moet op onze email wachten. 

Wat 1 iemand wel losliet was, ja waarschijnlijk volgende week. Dus na kerst. 

Doorverbinden naar de planning weigeren ze.

Kan ik geen modem bij T-Mobile in Heerenveen ophalen? Of van een monteur van Guidion, woont 10 minuten bij me vandaan. Woont in Rutten.

Ik vind dit alles wanprestatie van T-Mobile. 

Reputatie 7
Badge +15

Een medewerker gister zei dat hij het modem niet kon detecteren. 

Er branden wel wat lampjes maar die met de wereldbol is uit. Welke van de tv is weet ik niet. 

In elk geval heb ik geen internet, geen wifi en geen TV

@jellevellema ik denk dat een andere modem niet gaat helpen maar dat het iets met de verbinding heeft te maken, hiervoor zul je de mail van Guidion moeten afwachten..

Om uit te sluiten of het probleem niet binnenshuis is, is het modem rechtstreeks aangesloten op het KPN aansluitpunt waar ook de KPN kabel is aangesloten of is je modem aangesloten via een 2de aansluitpunt in huis? Misschien kan je eens een foto plaatsen van hoe het modem is aangesloten op het aansluitpunt.

Reputatie 2

Hallo, 

Ik was al van plan uw voorstel uit te voeren, maar dat is niet meer nodig.

Ik kwam op het criminele idee om de 3 LAN-kabels at random een ander plaatsje in het modem te geven.

En zie daar, alles doet het opeens weer.

Aldus kan ik niet vaststellen of het toch aan het modem ligt of aan een kabel…
Die laatste is overigens zeer onwaarschijnlijk omdat er gistermorgen niets is aangeraakt omtrent het modem.

Ik heb zojuist gebeld met een collega van u om te kijken wat te doen met de afspraak met Guidion.
Ze zei gewoon laten doorgaan en het modem voor de zekerheid verwisselen.
Hopelijk komen er geen nieuwe verrassingen !!

In elk geval dank voor uw bijdragen.

Vriendelijke groet van Jelle Vellema