Skip to main content

Echt weer niet te geloven 

Ze kwamen voor de zonnepanelen aan te sluiten 

Nou doet me hele modem raar resetten help niet niks ik contact gehad met odido nou blijk dat er dan een monteur in gepland moet worden echt 

Heb ik weer nu de weekent er tegen aan zit zit ik  zonder mij internet en tv snap niet wat de modem besielt nu krijg ik morgen geloof ik bericht hoe en wanneer ze komen nou lekker dan 

Welkom op onze community! @simon433 

Dank je wel dat je de moeite hebt genomen om dit topic te openen en je gevoel te uiten. Mijn oprechte excuses voor dit ongemak. Ik kan mij voorstellen dat dit niet fijn is zo voor het weekend. Ik kijk uiteraard graag met je mee naar de status, zodat je snel weer kan genieten van onze diensten! 

Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie dat er inmiddels een monteur is aangestuurd. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een link om de afspraak in te plannen. 

In de tussentijd wil ik natuurlijk wel dat je online kunt zijn. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, kan ik je meteen een Unlimited vouchercode sturen. Je kunt hiermee een hotspot opzetten en deze verbinden aan je andere apparaten. Laat je mij weten of je dit wilt?

Als ik nog ergens anders bij kan helpen, verneem ik het ook graag. Ik sta paraat!
 


Reageer