Wij zijn op 20 augustus klant geworden van T-mobile thuis. Helaas is de overstap niet vlekkeloos gegaan en hebben we inmiddels meerdere monteurs van Guidion over de vloer gehad. Bij het laatste bezoek van de monteur op 13 september leek eindelijk alles te werken echter hadden we plots diezelfde middag/avond geen wifi meer. De wifi lampjes branden ook niet meer terwijl de TV en bekabeld internet het wel gewoon doen. Het lijkt er dus op dat het modem het deels heeft begeven aangezien meerdere resets en belletjes met jullie telefonische helpdesk niks hebben opgeleverd.
Inmiddels is dit reeds aangekaart bij jullie technische dienst echter kan dit zomaar langer dan 10 werkdagen gaan duren vanwege drukte bij jullie technische dienst...dit is wat ons betreft echt onacceptabel aangezien we al sinds 20 augustus diverse problemen ervaren met jullie dienst. Daarom willen we nu graag z.s.m. een nieuw modem ontvangen zodat we eindelijk weer is van onze wifi gebruik kunnen maken en alles hopelijk eindelijk vlekkeloos werkt.
Ik hoor graag van jullie hoe we dit nu eindelijk op gaan lossen!
Bladzijde 1 / 1
Hallo @FunkyG
Heb je al eens een factory reset geprobeerd door het resetknopje op de achterkant 30sec ingedrukt te houden ?
Heb je al eens een factory reset geprobeerd door het resetknopje op de achterkant 30sec ingedrukt te houden ?
Geen succes...
Hi @FunkyG , Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad. Fijn dat het nu allemaal geregeld is! Morgen komt de monteur langs en de crediteringen voor de periode zonder diensten zijn ook al goedgekeurd. Leuk dat we je kleine blij kunnen maken met 6 maanden lang een gratis Themapakket. Dat wordt genieten!
Jij natuurlijk bedankt voor je geduld en veel kijkplezier met je kleintje.
Jij natuurlijk bedankt voor je geduld en veel kijkplezier met je kleintje.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.