Hallo @famverkerk
Maak je toevallig ook gebruik van eigen apparatuur? Kan je het dan eens aankijken met alleen de Zyxel?
Zou je ook eens een andere telefoonkabel willen gebruiken?
Hallo @famverkerk
Maak je toevallig ook gebruik van eigen apparatuur? Kan je het dan eens aankijken met alleen de Zyxel?
Zou je ook eens een andere telefoonkabel willen gebruiken?
Hey, nee ik maak al gebruik van het standaard Zyxel modem.
Andere telefoonkabel kan ik nog proberen.
Hi @famverkerk, ik heb direct je verbinding erbij gepakt.
Echter zie ik hierop geen uitval van het modem. Wel zie ik dat het ONT een hele lange tijd aan staat. Zou je voor mij een volledige powerflip kunnen uitvoeren? Dit doe je zo:
Powerflip
- Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
- Wacht minimaal 10 seconden
- Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
- Doe de stekker terug in het stopcontact van de modem en laat alles volledig opstarten
- Controleer of de verbinding stabiel is.
Ook is een andere telefoonkabel geen slecht idee, zou je dit toevallig ook kunnen uitproberen? Ik hoor graag of het euvel hierna opgelost is!