Ik zit op dit moment bij xs4all met een 200Mbit/s glasvezel abo.
Bij dit abo heb ik een fritzbox in bruikleen.
Welk modem krijg ik bij t-mobile in bruikleen?
Welke kwaliteit kan ik bij t-mobile verwachten?
Bijgehaakt zit een foto van de huidige unit aan de muur.
Krijg ik zo een zelfde?
Als laatste... beetje retorisch... maar kan ik een modem naar keus kopen en die laten
opnemen in het netwerk van t-mobile?
Bij TMT maakt men gebruik van een eigen mediaconverter, deze zal ter vervanging worden geplaatst van de KPN NT kast door de monteur.
Wil je een eigen modem/router gaan gebruiken achter de MC kan dat zeker, maar moet dat modem wel VLAN mogelijkheden hebben om de glasvezel VLAN's te scheiden.
Lees volgende topics maar eens door over vervanging van de andere glasvezel modems van TMT
Nadeel bij gebruik van eigen moden is wel, dat je telefonie VoIP niet meer zal werken omdat TMT de VoIP gegevens (nog) niet vrij heeft gegeven.
Mijn huidige configuratie is op dit moment:
KPN NT-kast > Fritzbox 7490 > TP-Link Archer C3200
Nieuwe configuratie als ik overstap naar T-Mobile:
KPN NT-kast wordt vervangen door die van T-mobile > Modem naar keus > TP-Link Archer C3200
Hoe ziet die nt-kast eruit? Vodafone bood er eentje aan die van ellende uit elkaar viel.
Gaat er een dun glasvezel kabeltje naar het modem of echt een netwerk kabel?
Hierboven de MC van TMT, met aan de andere kant de UTP uitgang en SC-connector ingang.
De glasvezel zal vanuit een nieuwe FTU met een los glasvezelkabeltje naar de MC worden gebracht, waarna je uitgang gewoon UTP netwerk kabel met daarop de afzonderlijke VLAN's 300/640.
Dit topic is speciaal gemaakt om de Huawei op glasvezel met MC van TMT te vervangen door een eigen modem/router, waarschijnlijk kun je daar iets meer informatie uit halen over de opzet.
Beste forum leden
Ik krijg een mooie aanbieding 1gbit verbinding
Mijn situatie
Kpn glasvezel (altijd kpn gehad)
Ik heb nu een kpn verbinding met een fritzbox 7590 met itv en vaste telefoon
Ik zit te denken aan t-mobile
Kan ik de fritzbox blijven gebruiken
En wat voor apparatuur krijg ik van t-mobile type nummers?
Ondanks dit jaar oude topic haak ik ff in
Voor mijn vraag
Van t-mobile krijg je bovengetoonde MC en een Zyxel T50
Van t-mobile krijg je bovengetoonde MC en een Zyxel T50
Bedankt
Welk type tv ontvanger dan
Ik wil mijn fritzbox blijven gebruiken kan dat
De media converter is geen probleem ik heb een ntu van reggefiber
Daar zou ook direct glas op kunnen
Bijvoorbeeld de fritzbox 5530
Ik wil wat info op doen voor ik over ga van kpn
Ik heb nu zoals genoemd
Nt kpn fritzbox mijn eigendom
2x 4k ontvanger
Wifi pruttel heb ik in eigen opstelling met Tp-link omada controller en wifi punten
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.