Beantwoord
Modem bij glasvezel
Hallo,
Ik zit op dit moment bij xs4all met een 200Mbit/s glasvezel abo.
Bij dit abo heb ik een fritzbox in bruikleen.
Welk modem krijg ik bij t-mobile in bruikleen?
Welke kwaliteit kan ik bij t-mobile verwachten?
Bijgehaakt zit een foto van de huidige unit aan de muur.
Krijg ik zo een zelfde?
Als laatste... beetje retorisch... maar kan ik een modem naar keus kopen en die laten
opnemen in het netwerk van t-mobile?
Ik zit op dit moment bij xs4all met een 200Mbit/s glasvezel abo.
Bij dit abo heb ik een fritzbox in bruikleen.
Welk modem krijg ik bij t-mobile in bruikleen?
Welke kwaliteit kan ik bij t-mobile verwachten?
Bijgehaakt zit een foto van de huidige unit aan de muur.
Krijg ik zo een zelfde?
Als laatste... beetje retorisch... maar kan ik een modem naar keus kopen en die laten
opnemen in het netwerk van t-mobile?
Beste antwoord door Pieter_B
Er is een topic over het nieuwe modem aanwezig, zie hier
Bij TMT maakt men gebruik van een eigen mediaconverter, deze zal ter vervanging worden geplaatst van de KPN NT kast door de monteur.
Wil je een eigen modem/router gaan gebruiken achter de MC kan dat zeker, maar moet dat modem wel VLAN mogelijkheden hebben om de glasvezel VLAN's te scheiden.
Lees volgende topics maar eens door over vervanging van de andere glasvezel modems van TMT
Nadeel bij gebruik van eigen moden is wel, dat je telefonie VoIP niet meer zal werken omdat TMT de VoIP gegevens (nog) niet vrij heeft gegeven.
Bekijk origineelBij TMT maakt men gebruik van een eigen mediaconverter, deze zal ter vervanging worden geplaatst van de KPN NT kast door de monteur.
Wil je een eigen modem/router gaan gebruiken achter de MC kan dat zeker, maar moet dat modem wel VLAN mogelijkheden hebben om de glasvezel VLAN's te scheiden.
Lees volgende topics maar eens door over vervanging van de andere glasvezel modems van TMT
Nadeel bij gebruik van eigen moden is wel, dat je telefonie VoIP niet meer zal werken omdat TMT de VoIP gegevens (nog) niet vrij heeft gegeven.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.