Goedemiddag,
We zijn sinds maandag 25-09-2023 aangesloten op het glasvezelnetwerk van Odido.
Helaas is het vanaf het begin al niks anders dan drama. Internet valt om de haverklap uit en daar heb ik ook al over gebeld en de medewerker vertelde mij dat het een probleem van buiten is en zou het laten nakijken door ODF met spoed.
Maar nu het volgende: Meestal gaat de wereldbol (internet) rood branden (niet altijd) (En alle andere lampjes blijven groen gewoon branden(zie foto). De lampjes op de achterkant (aansluitingen) knipperen wel het modem aan en uit doen verhelpt het probleem.
Maar als ik dan mijn laptop met een kabel verbind dan kan ik het modem niet bereiken. En dat was met alle andere modems die ik heb gehad wel het geval.
Draadloos is het vaak wel te bereiken maar krijg dan de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden met deze beveiligingsinstellingen.
Daardoor twijfel ik dus of dat wel het enige probleem is. Ik hoop dus dat iemand met mij kan meedenken.
Zelf heb ik al een keer getest om alle aangesloten apparaten eraf te halen en maar dat heeft ook niet geholpen.
Ook heb ik het modem en de Pon terminal al meerdere keren gereset dmv. reset knop.
Alvast bedankt
Manon